زیارت اسپورت::::
جمعه 1398/09/15
➖ دومین بازی آزادی زیارت در مسابقات رده امید فوتسال شهرستان شب گذشته برابر ماهان برازجان، قهرمان استان و تیمی که امسال در رقابت های فوتسال قهرمانی بزرگسالان استان حضور دارد پیگیری شد.
ماهان با توپ پر برای اولین بازی اش وارد شده بود و محمد جمالی (در زیارت او را با دروازبانی اش در سال های نچندان دور درون دروازه تیم پاسگاه بیاد می آورند و از پرافتخارترین مربیان استان است) هدایت تیمش را برعهده گرفته بود.
در سمت مقابل آزادی تیمی سراسر انگیزه که نماینده نه تنها روستای زیارت بلکه دهستان زیارت است با هدایت محمدرضا ایماندوست گام به این بازی گذاشته بود.
چه جالب بود که برای بازی دوم شب گذشته سالن حجاب برازجان جایی برای نشستن نداشت و جالب تر اینکه جدای از تماشاگران زیارتی، اینبار جمعیت بیشتری به تشویق از تیم زیارت نشسته بودند با هر موقعیت آزادی سالن پر از هیاهو می شد.

*آزادی زیارت :::: 1*
منصور کرمی⚽
*ماهان برازجان ::1*
میلاد مهدوی⚽

آزادی این بار هم بازی بسته را برای آغاز بازی در برنامه داشت تا با آنالیز تیم مقابل بتواند از نقاط ضعف رقیب بهترین بهره را ببرد. 10 دقیقه اول بازی بدون گل گذشت و زردپوشان ماهانی راهی به سمت دروازه فرهاد رضایی نمی یافتند و تنها شوت از نزدیک خط میانی راهکارشان بود که فرهاد رضایی و بازیکنان آزادی و دو بار تیر دروازه مانع از گل خوردن آبی ها شد. اما در 10 دقیقه دوم نیمه اول و روی دو ضد حمله آزادی تا آستانه فروپاشی دروازه ماهان پیش رفت ولی باز هم بدشانسی و کم دقتی مانع از رسیدن به گل برتری شد.
نیمه اول 0 - 0 خاتمه یافت.

نیمه دوم موقع پرس تیم مقابل بود و آزادی از روی پرس تیم ماهان چندین موقعیت بدست آورد اما انگار گلزنی مهره گمشده بازیکنان زیارت بود و توفیقی در کسب آن حاصل نمی شد.
بازی پر افت خیز دنبال شد و باز هم ماهان توانست با شوت زنی تیر افقی فرهاد رضایی، که شب پرکاری را روی شوت ها سپری کرده بود، به لرزه در آورد. در سه دقیقه مانده به پایان بازی هر دو تیم 5 خطا شده بودند و آزادی در حال پرس حریف بود که روی یک غفلت و عدم یارگیری مناسب میلاد مهدوی در تنها موقعیتی که نصیب تیمش شد با یک بغل پای خوب دروازه آزادی را گشود و این آب سردی بود بر همه بازیکنان و کل تماشاگران این تیم، اما یک استراتژی جدید در تایم اوت به موقع برای گرفتن خطا از تیم مقابل آزادی را در فاصله یک دقیقه مانده به پایان، به ضربه پنالتی از نقطه دوم رساند و منصور کرمی با شوتی نوک پا دروازه را از 10 متری گشود و بازی به تساوی رسید. هجوم دو تیم تا دقایق پایانی ادامه داشت ولی سوت پایان کار دو تیم را با تساوی 1 بر 1 خاتمه داد.

حال آزادی زیارت در کنار ماهان برازجان با یک امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و امشب و فرداشب بازی هایش را پی می گیرد.

بازی های شب دوم رقابت های فوتسال رده امید دشتستان:
افق برازجان ::::::::::: 3
سرخابی برازجان ::::1

آزادی زیارت ::::::::::::1
ماهان برازجان ::::::::1

شب سوم:
شنبه 16 آذر 1398
🕰ساعت 22
*ماهان - الماس وحدتیه*
🕰ساعت 23
*آزادی - سرخابی*