زیارت اسپورت::::چهارشنبه 1398/09/13

➖ برای اولین بار تیم فوتسالی از زیارت در مسابقات شهرستان حضور یافت و این خود شور بسیار خوبی برای جوانان زیارتی راه انداخته بود.
ساعت نزدیک 21:45 چهارشنبه شب بازیکنان جوان تیم آزادی به همراه تعدادی از تماشاگران خود با یک مینی بوس راهی برازجان شدند، از شور و شوق و هیاهو میان راه که بگذریم، شور و هیجان یک تجربه متفاوت این بار برای جوانانی که کمتر کسی در زیارت نام آنان را می داند، در میان بود. با رسیدن به سالن محل برگزاری بازی و تماشای جمعیتی که ساعت 22:15 در سالن حجاب گرد هم آمده بودند و قرار بود به تماشای بازی ها تا ساعت 24 بنشینند سبب تعجب بازیکنان بود.

بازی اول:
سرخابی برازجان 0
الماس وحدتیه 1

بازی اول مسابقات یا چندان جذاب نبود و یا برای ما زیارتی ها که منتظر اولین بازی خود بودیم چندان مهم نبود.

بازی دوم:
آزادی زیارت 0
افق برازجان 1

بازی برای آزادی که بازیکنانی نظیر، فرهاد رضایی، مصطفی پرنیان، مصطفی ضرغامیان، منصور کرمی، علی آذربادگاه، مجتبی پرنیان، عباس آذربادگاه (فرزند داراب و ساکن خوشاب)، مهدی بهزادی (اهل خوشاب) و حسین بحرینی (اهل خوشمکان) شروع شد.
در همان نیمه اول بچه های زیارت حاکم توپ و میدان بودند و موقعیت هایی را ایجاد کردند، که واکنش های دروازبان افق را به همراه داشت و بازی 0 بر 0 به نیمه دوم رسید.
در ابتدای نیمه دوم روی حرکتی مشکوک به خطا توسط بازیکن افق موجب ضدحمله خوردن آبی های زیارتی شد و افق از این فرصت استفاده کرد و با خالی کردن دروازه به گل اول رسید، اما این گل شروع بازی زیبای آزادی بود، تمام بازی برای تیم زیارت به حملات متعدد ختم می شد و دفعات و خطرات زیادی روی دروازه تیم برازجانی ایجاد می شد ولی یا دروازبان آن ها را دفع می کرد یا با اختلاف اندک راهی بیرون می شد، صدای تشویق هواداران و جو سالن نشان از راه درستی بود که آزادی طی می کرد ولی انگار فوتسال در گام اول تیم آزادی با آن همراه نبود. باید گفت فوتسال به این تیم بدهکار شد و حق زیارتی ها حداقل به دست آوردن تساوی در این بازی بود، ولی نه این اتفاق نمی خواست رقم بخورد. در نهایت بازی با همان تک گل خاتمه یافت و تیم افق با بهره بردن از بهترین بازیکنان شهرستان، با خوش شانسی توانست بازیکنان باغیرت زیارت، خوشاب و خوشمکان را که زیر نام آزادی زیارت می جنگیدند مغلوب کند.

از نکات مورد توجه این بازی حضور امیرحسین فرهمندزاده در تیم افق بود، که البته به او بازی نرسید.

حال آزادی 3 بازی دیگر در 3 شب پیاپی دارد تا وضعیت خود را در جام نخل طلایی دشتستان مطلوب کند و در نهایت با دست پر به زیارت برگردد.

دور دوم:
جمعه 15 آذر 1398
ساعت 21
🔵 *آزادی زیارت*
⚫ *ماهان برازجان*