زیارت اسپورت::::1398/9/10
➖فوتسال در زیارت با تأسیس سالن ورزشی به صورت متفاوت و اصولی آغاز شد و هر ساله با رسیدن به ماه مبارک رمضان، سه ماهه تابستان و دهه مبارک فجر، شور و شوقی بین ورزشکاران علاقمند به ورزش فوتسال به راه می افتد. در اوایل تأسیس سالن ورزشی محمدرضا ایماندوست با دور هم جمع کردن تعدادی نوجوان و نونهال اقدام به تشکیل یک تیم منسجم در فوتسال نمود ، این عمل در سال های اخیر نیز به صورت جدی تر دنبال شد و تلاش های این نوجوانان در سال های اخیر آن ها را مصمم به حضور در مسابقات شهرستان نمود.
عزم این بازیکنان که با نام استقلال جوان فعالیت می کردند با حمایت باشگاه دوباره تأسیس آزادی زیارت راسخ تر شد و کادر مدیریتی این باشگاه تصمیم گرفت پشتوانه این تیم تحت عنوان تیم فوتسال آزادی زیارت باشد.

به همین ترتیب زیارت از مرداد امسال اعلام حضور خود را با شرکت امین ضرغامیان در جلسه اولیه مسابقات در رده سنی امید، بیان کرد و وارد مسابقات شد.

اکنون و در هفته جاری مسابقات فوتسال شهرستان با شرکت 5 تیم ماهان، افق، سرخابی، الماس وحدتیه و آزادی زیارت و به صورت دوره ای در برازجان برگزار می شود. حضور تیم هایی قدرتمند که سابقه قهرمانی استان را نیز در کارنامه دارند و نیز هم اکنون تیم امید ماهان برازجان در لیگ برتر فوتسال استان در رده بزرگسال حضور دارد گواه قدرت و سطح کیفی تیم هاست.

برنامه بازی آزادی دور اول:
چهارشنبه 98/9/13
ساعت 23
سالن حجاب (فرهنگیان، جنب پمپ گاز)

آزادی زیارت - افق برازجان