سه شنبه 1398/7/30
➖ در مرحله پایانی مسابقات زیرگروه شهرستان دشتستان که با صعود سه تیم پرسپولیس زیارت، نخلستان آبپخش و عقاب بشیرآباد همراه بود، روز سه شنبه دومین بازی این مرحله برگزار شد.

در بازی اول
عقاب بشیرآباد. ::::::: 3
نخلستان آبپخش. :::: 2

اما در بازی دوم، پرسپولیس نماینده زیارت و بخش مرکزی به مصاف تیم نخلستان رفت.
بازی در نیمه اول با درخشش عباس شاکری دروازبان پرسپولیس و برتری نسبی تیم آبپخش همراه بود، ولی نتیجه 0 - 0 به نیمه دوم رسید و دو تیم نتوانستند در نیمه اول گلزنی کنند، جایی که یک فرصت گلزنی توسط مهدی مددی نیز از دست رفت.

در نیمه دوم اما تیم نخلستان آبپخش که در بازی قبلش شکست خورده بود و برای قهرمانی نیاز به برد داشت، حملاتش را بیشتر کرد، تا اینکه بالاخره توانستند عباس شاکری را روی اشتباه خط دفاعی مغلوب کنند و در دقیقه 60 بازی به گل برسند.
بعد از آن اما پرسپولیس جسورتر شد، تغییر بازیکنان با ورود بشیر فردی به زمین و رفتن احمد عوضی زیارتی و عباس ایمانی فرد به جلو زمین باعت تحول خط دفاع و حمله شد و پرسپولیس روی یک حرکت در عمق و خروج دروازبان آبپخش، با خطایی که روی عباس ایمانی فرد صورت گرفت صاحب ضربه پنالتی شد.
پنالتی را احمد عوضی تودیل به گل کرد و نتیجه 1 بر 1 شد.
در ادامه و در وقت های تلف شده بازی کرنر مهدی پورحاجی را عباس ایمانی فرد با یک ضربه سر عالی روانه دوازه کرد که مدافعین به سختی از روی خط برگرداندند تا پرسپولیس یک امتیاز از این بازی بدست آورد.

نخلستان آبپخش: ::::1
پرسپولیس زیارت: :: 1
⚽ احمد عوضی (P)

به این ترتیب پرسپولیس زیارت برای قهرمانی باید 4 امتیازی شود و تنها با بردن عقاب بشیرآباد می تواند قهرمان این دوره از بازی ها شود.

جمعه 3 آبان 1398
ساعت 15:00
ورزشگاه تختی برازجان

پرسپولیس زیارت
عقاب بشیر آباد