پنجشنبه 1398/07/11
➖ تیم فوتبال آزادی زیارت در پنجمین مصاف خود با هم گروهی هایش از گروه 3 بازی ها که 6 تیم تشکیل شده بود از بدست آوردن پیروزی ناکام ماند و نتوانست به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی راه یابد.

💠 اتحاد شبانکاره :::: 1
💠 آزادی زیارت :::::::: 0

شرح بازی:
نیمه اول بازی با بازی کاملا سرتر و بهتر تیم آزادی همراه بود ولی بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر بی دقت بودند و شاید حدود 5 موقعیت عالی را از دست دادند تا نتیجه 0 بر 0 باقی بماند.
شروع نیمه دوم با استرس نزد بازیکنان آزادی بیشتر شد، به این دلیل که ساحل سعدآباد و عقاب بشیرآباد نیز در برازجان به مصاف هم رفته بودند، که تیم بشیرآباد بدلیل قطعی بودن صعودش چندان ملزم به برد نبود ولی ساحل با بردن بازی اش و نتیجه نگرفتن آزادی زیارت صعود می کرد.
استرس ناشی از خبر برد یک بر صفر ساحل در بازی همزمان از طرف سکو ها باعث شد کادرفنی دست به تغییراتی جهت هجومی کردن تیم بزند، آزادی دقایقی از بازی در نیمه دوم را با حفظ توپ و ایجاد موقعیت گذرانید اما یک توپ پشت دفاع آزادی و خروج دروازبان و ضربه دقیق بازیکن اتحاد کافی بود تا شبانکاره 1 بر 0 پیش بیفتد، هنوز آزادی از شوک گل خورده بیرون نیامده بود که محمدعلی ایمانی فرد با کارت قرمز داور مواجه شد و تیم آزادی 10 نفره بایست به دنبال برد می رفت.
حملات آزادی با ضدحملات اتحاد پاسخ داده می شد و اگر 3 مدافع و محمود رجبی ایستادگی نمی کردند نتیجه بدتر از نتیجه بدست آمده می شد.
بازی با نتیجه 1 بر 0 خاتمه یافت و کار آزادی در گروه 6 تیمی با عدم صعود خاتمه یافت.
بازیکنان ذخیره و کادر فنی در پایان بازی هم برای بازیکنان و هم هواداران دست زدند تا سربلند از اولین سال حضور این تیم جوان در مسابقات زیرگروه شهرستان بیرون آمده باشند.

جدول گروه 3:
⭕ عقاب بشیرآباد
5 بازی | 12 امتیاز
⭕ ساحل سعدآباد
5 بازی | 9 امتیاز
❌ اتحاد شبانکاره
5 بازی | 8 امتیاز
❌ آزادی زیارت
5 بازی | 7 امتیاز
❌ کشاورز میاندشت
5 بازی | 3 امتیاز
❌ شاهین سرکره
5 بازی | 1 امتیاز