زیارت اسپورت:::: تیم فوتبال پرسپولیس زیارت در گام نخست خود در مسابقات لیگ برازجان، مقابل تیم آزادگان روستای ابوالفیروز صف آرایی کرد.

بازی قرار بود راس ساعت 17:30 آغاز شود که با تاخیر 10 دقیقه ای و از ساعت 17:40 با سوت داور آغاز گشت.

همان ابتدای بازی و دقیقه 2 بازی روی عدم جایگیری صحیح در خط دفاع و غفلت از مهاجم آزادگان، دروازه پرسپولیس باز شد.
پس از آن و روی دو صحنه که با جلو آمدن عباس شاکری، توام شده بود، دو خطر جدی دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که با خوش شانسی، توپ راه دروازه را پیش نگرفت و بازی یک بر صفر ماند.
در ادامه نیمه کمی پرسپولیس از سمت راست و چپ فشار را ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه 33 و از روی شوت بسیار عالی و از فاصله 40 متری، شهرام مددی، دروازه آزادگان بازشد.
با این سوپر گل دیدنی نتیجه بازی 1 بر 1 شد، که این نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند.

باز هم ابتدای نیمه دوم این تیم آزادگان بود که می رفت روی غفلت مدافعان پرسپولیس گلزنی کند که راه به جایی نبردند، اما در ادامه و در دقیقه 50 حیدر نامدار مهاجم شماره 9 پرسپولیس، دروازه آزادگان را با یک ضربه سر گشود و کامبک عالی پرسپولیس را رقم زد.

پس از گل دوم باز هم این پرسپولیس بود که حاکم میدان بود و حتی در چندین حرکت خود می توانست با کمی دقت بازی را با برد 6 یا 7 گله خاتمه دهد که مهاجمان و هافبک های این تیم قدر این فرصت ها را ندانستند و در نهایت بازی با نتیجه 2 بر 1 خاتمه یافت.

🌟در این بازی بازی عالی شهرام مددی که با این سن تا دقیقه 90 دوندگی داشت کاملا مشهود بود و از نگاه زیارت اسپورت بهترین بازیکن میدان لقب می گیرد.

⚽️ گل
شهرام مددی '33
حیدر نامدار. '50

🔺تعویض🔻:
🔸مهدی مددی با جای کریم سراج زاده
🔸اصغر کرمی به جای عباس ایمانی فرد

🔸احسان نامدار به جای محسن نیکزاد