با نزدیک شدن به فینال مسابقات فوتسال جام رمضان 96 زیارت، شور و هیجان هم پیرامون نتایج و همدر انتخاب برترین های مسابقات امسال موج می زند.
در نیمه نهایی نتایج زیر حاصل شد تا ملوان و جوانان دوباره به مصاف هم بروند.
🔶 ملوان 3
🔶 شاهین 1

🔷 وحدت 1
🔷 جوانان 2

و اما ترکیب تیم منتخب مرحله نیمه نهایی

🌟 دروازبان: محمد کرمی(ملوان)

➖ انتخاب دروازبان برتر این مرحله بسیار سخت بود، جایی که تیم ها، محمد کرمی(ملوان)، اکبر بیاتی(شاهین)، احسان بهزادی(وحدت) و حجت گرگین(جوانان) را داشتند و بر هیچ کس توانایی ها و خصوصیات منحصر به فرد آن ها پوشیده نیست.
نبرد دروازبان ها، که در بازی فوتسال و در موفقیت یک تیم، 50 درصد تاثیر گذار هستند به نوعی تکلیف دو تیم فینالیست را مشخص کرد، نتیجه کم گل بازی های این مرحله کاملا گویای تاثیر آن ها بود. در این بین شاهد درخشش خیره کننده دروازبان ملوان بودیم، خروج ها، شوت گیری و شیرجه های محمد مانع از فروپاشی دروازه ملوان تا پیش از خوردن گل تساوی که روی غفلت مدافعان و لو دادن توپ به ثمر رسید، بود. حتی پس از گل تساوی هم محمد پشت دفاع متزلزل آن شب ملوان را جمع کرد و اطمینان خاطر را از دروازه تیم خود به بازیکنان منتقل کرد و منجر به پیروزی ملوان شد. تا جایی که به عنوان بهترین بازیکن زمین برگزیده شد.
➖ نفر دوم در درون دروازه، حجت گرگین از جوانان بود، خوردن تنها یک گل آن هم برابر تیم وحدت با بازیکنان هجومی، دستاورد او و موجب موفقیت تیم جوانان در صعود به فینال بود. حجت هم بهترین بازیکن زمین در بازی دوم لقب گرفت.

🌟 عقب زمین: رضا فرهمندزاده (ملوان)
➖ خیلی جالب بوده که هر وقت در جام رمضان 96 بازی کرده، بهترین عملکرد را نیز داشته است.
مقابل شاهین پاس گل اول و گل سوم تیمش را به ثمر رساند، تک بازیکن عقب زمین ملوان که با حضورش در زمین بازی قدرت لیدری خود برای هم بازیانش را کاملا نشان داده، در زمین تنها بازیکنی بود که صحبت می کرد و هدایتگر ریتم حمله و دفاع ملوان بود.
➖ نفر دوم ابوالقاسم مهتدی (شاهین)، با جثه نچندان قوی خود، سپر توپ های شوت شده بسمت دروازه تیمش بود و هدایتگر و لیدر تیمش. مغز متفکری که عملکردی مناسب برابر ملوان ارائه داد.

🌟 بال چپ: سیاوش رضایی(جوانان)
➖ سیاوش سهمیه خارج از روستای تیم جوانان است، در بازی با وحدت گل اول را به ثمر رساند. متمایل به عقب زمین بازی می کرد و در دفاع توپ گیری زیادی داشت.
➖ نفر دوم اما محمد آروند(ملوان) بود، زننده گل دوم ملوان به شاهین.
بازیکنی سرعتی و تکنیکی.

🌟 بال راست: آیت کیانی(وحدت)
➖ برای برد و صعوش همه کار کرد، توپ به تیر زد، گل زد و ... ولی از صعود بازماندند. بازماندندعملکرد خوبی در بازی با جوانان داشت و بهترین تیمش شد.
➖ مصیب نیکزاد(جوانان)
تلاش های زیاد، دوندگی و جنگندگی زیادی برابر تیم وحدت داشت رو گل اول تیمش، با دادن پاس گل تاثیر بسیار داشت.

🌟 راس: محمدامین فرهمندزاده (ملوان)
شاید بعد از بازی با جوانان که موفق به هتریک کردن شد، این بازی دومین بازی خوب او بود، فقط کافیست کلیپ گل چیپ او در این بازی را مشاهده کرد و نیازی به توضیح دیگری نباشد در خوب عمل کردن محمدامین.
➖ نفر بعد در این پست، کیامرث رضایی از جوانان بود، گل او به وحدت در نیمه دوم، موجب صعودشان به فینال شد.

به این ترتیب تیم منتخب چنین شکل گرفت.

🌟 محمد کرمی (ملوان)
🌟 رضا فرهمندزاده(ملوان)
🌟 سیاوش رضایی (جوانان)
🌟 آیت کیانی (وحدت)
🌟 محمدامین فرهمندزاده (ملوان)