با پایان بازی های دور دوم گروهی، قطعا نگاه ها به بازیکنانی که در تیم های خود درخشیدند و موفقیت را برای تیمشان کسب کردند، خواهد بود.
جذابیت های مسابقات کماکان در حال افزایش است و برخی تیم ها در همان بازی دوم صعود خود را قطعی کردند و برخی تیم ها هم حذف شدند.

ابتدا نتایج تیم ها:
گروه A
ملوان 5 جوانان 3
امید 5 استقلال جوان 1
گروه B
وحدت 6 شهدای گرگین 5
شاهین 4 کارگر 3

.:: و اما تیم منتخب از نگاه زیارت اسپورت::.

🌟 دروازبان :: اکبر بیاتی (شاهین)
اکبر بیاتی دروازبانی با قد و قامتی مناسب درون دروازه تیم شاهین برابر کارگر قرار داشت، او در این بازی 3 گل دریافت کرد ولی واکنش هایی بسیار خوب برابر آقای گل جام فجر از خود به نمایش گذاشت و می توان او را عامل صعود شاهین به نیمه نهایی معرفی کرد.
در رقابت با او محمد کرمی جوان، دروازبان تیم ملوان، بازی بسیار خوبی برابر جوانان از خود به نمایش گذاشت، او هم 3 گل دریافت کرد. البته محمد روی گل های دریافتی بی تقصیر نبود و شاید همین موجب شد تا بهترین دروازبان بازی های این دور قرار نگیرد و نفر دوم شود.

🌟 عقب زمین :: رضا فرهمندزاده (ملوان)
رضا در حساس ترین بازی گروه خود تغییر پست داده و در پست بازیکن عقب زمین به میدان رفت، او در بازی با جوانان جلوی مصیب نیکزاد، سیاوش و کیامرث رضایی را بخوبی گرفت و یکی از عاملان پیروزی و صعود تیمش بود.
در رقابت با رضا، ابوالقاسم مهتدی بازیکن شاهین بود که توانست بخوبی مقابل تیم کارگر از دروازه تیمش محافظت کند و حتی بهترین بازیکن میدان از نظر کمیته اجرایی مسابقات لقب گرفت.

🌟 بال چپ :: امیر مطوری(شهدای گرگین)
امیر مطوری باز هم درخشید و دومین هتریک متوالی خود رد در مسابقات امسال به ثبت رساند، اما تیم شهدای گرگین که بازی 5 بر 1 باخته را با گل های امیر به تساوی کشانده بود، در نهایت باخت و از دور مسابقات کنار رفت. با این وجود امیر مطوری با 6 گل زده با عنوان آقای گل بازی ها تا این جای کار عملکرد خوب خود را به رخ کشیده است.
در رقابت با او این احمد عوضی بازیکن چپ پای تیم ملوان بود که در نمایشی عالی و تیمی، در بازی با جوانان خط و نشانی جدی برای عنوان قهرمانی جام رمضان 96 کشید.

🌟 بال راست :: محمدامین فرهمندزاده (ملوان)
بهترین بازیکن میدان در بازی با جوانان بود، هتریک او پس از یک بازی به نسبت کم فروغ مقابل امید، تمام نگاه ها را دوباره سمت او چرخاند. جدای از 3 گل او در این بازی پاس گل هم داد.
نفر بعد در جایگزینی محمد فرهمندزاده را، جابر نادری از کارگر در اختیار داشت. او برابر شاهین 2 گل زد و یک کارت زرد دریافت کرد.

🌟 بازیکن راس :: بشیر فردی (وحدت)
زننده تیر خلاص به تیم شهدای گرگین بود, در دبل کردن نیز دبل کرد و موجب صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی شد.
نفر دوم در این پست را بازیکن جوان تیم امید در اختیار گرفت، میلاد مهدوی که با دو گل برابر تیم استقلال جوان، امیدهای امید را برای صعود زنده کرد و به عنوان بهترین بازیکن میدان هم انتخاب شد.

به این ترتیب تیم منتخب دور دوم از دید زیارت اسپورت چنین شد:

🌟 اکبر بیاتی (شاهین)
🌟 رضا فرهمندزاده (ملوان)
🌟 امیر مطوری (شهدای گرگین)
🌟 محمدامین فرهمندزاده (ملوان)
🌟 بشیر فردی (وحدت)