.:: به گزارش زیارت اسپورت ::.

🌟دروازبان- احسان بهزادی(وحدت)

➖بدون شک در اولین بازی وحدت یکی از عناصر پیروزی برابر کارگر بود و بارها ناجی دروازه تیمش مقابل مهراب صفایی و اکبر ایمان نژاد بود، واکنش هایی که او انجام داد باعث شد تا تیمش تنها یک بار دروازه خود را باز شده ببیند و مقابل انبوه حملات کارگر موفق به کسب پیروزی شود. البته در این راه تیر دروازه هم با احسان یار بود و 3 بار به او کمک کرد.
جانشین احسان در تیم منتخب دور اول حجت گرگین از تیم جوانان بود.

🌟عقب زمین- حمیدرضا ایمان دوست (استقلال جوان)

➖در بازی با جوانان که در قالب گروه A برگزار گردید، تنها بازیکن میدان بود که هر دو نیمه را بطور کامل بازی کرد و عملکرد فوق العاده ای از خود بجا گذاشت.
مدیریت کردن و هدایت تیمی جوان متشکل از بازیکنان کمتر دیده شده، کار سختی بود که حمیدرضا انجام داد و حتی گل اول بازی را هم به ثمر رساند و پایه گذار ضد حملات بسیاری بود که به نتیجه نرسیدند. شکست خوردند ولی حمیدرضا ایماندوست شاید باید گفت بهترین بازیکن میدان بود.
جایگزین او در تیم منتخب را می توان برادر او وحیدرضا ایماندوست (از جوانان) انتخاب کرد بازیکنی که با 2 گل زده و پاس گل های خود در برابر استقلال جوان، باعث پیروزی تیمش شد.

🌟بال راست- رضا فرهمندزاده (ملوان)

➖رضا با حضور در برابر تیم پر انگیزه امید روند بازی را کاملا تغییر داد و بازی 0 - 0 را برای ملوان در آورد و در نهایت موجب پیروزی تیمش شد. اوج هنر نمایی او که یکی از مفاخر فوتبالی روستاست، به ضربه پنالتی چیپی برمی گردد که وارد دروازه ابوالفضل بلالی و تیم امید کرد.
جانشین او در این تیم منتخب نیز امیر مطوری بود که در بازی برابر شاهین عملکرد بسیار خوبی داشت و 3 گل به ثمر رساند.

🌟بال چپ- حسین سعادت پور (شاهین)

➖بازیکن شاهین که خیلی زود با هم تیمی هایش مچ شد و موفق به زدن 4 گل به شهدای گرگین شد و اولین سه امتیاز مهم را برای تیمش بدست آورد.
جانشین او در تیم منتخب، مهراب صفایی بازیکن کارگر بود که مقابل وحدت هرچه زد به تیر دروازه خورد تا ناکام دور اول نیز لقب بگیرد.

🌟رأس- بشیر فردی(وحدت)

➖اولین بازی خود برای وحدت را به بهترین شکل ممکن به پایان رساند. بازی با کارگر قدرتمند برای او با دو گل همراه بود، با این کار بازی باخته را به پیروزی بدل کرد و سه امتیاز ارزشمند را همراه هم تیمی هایش بدست آورد.
جانشین او در ترکیب تیم منتخب دور اول را می توان مصیب نیکزاد بازیکن جوانان که او هم با زدن 2 گل در بازی دور اول خود از بهترین های بازی ها بود.

به این ترتیب در ترکیب 1-2-1 پیش فرض تیم منتخب زیارت اسپورت، بازیکنان زیر قرار دارند:

🌟احسان بهزادی (وحدت)
🌟حمیدرضا ایماندوست (استقلال جوان)
🌟رضا فرهمندزاده (ملوان)
🌟حسین سعادت پور (شاهین)
🌟بشیر فردی (وحدت)