perspolisziarat-۲۰۱۶۰۹۰۳-0001.jpg

روز دوم لیگ برازجان با تک بازی گروه یک پیگیری شد و پرسپولیس مقاومت بنار را درهم شکست و به دور بعد رفت.

 زیارت اسپورت:::: پس از بازی آزادی و آزادگان ابوالفبروز روز گذشته 95/6/12 دو تیم پرسپولیس زیارت و مقاومت بنار آبشیرین از گروه یک مسابقات به دیدار هم رفتند.

داوذی این دیدار را، بهزاد بویری به کمک محمد حسن زاده، رضا و محمدجواد وطن خواه بر عهده داشتند.

زیارت و بنار دو روستا از دهستان زیارت که از نظر فوتبالی سطح بالایی در منطقه دارند، همیشه جدالشان در فوتبال با حساسیت زیادی دنبال می شده و این دو روستای همسایه کری فوتبالی خاصی با هم دارمد. حال تیم پرسپولیس، که امسال بازیکنان بومی بیشتری در خود می بیند، به مصاف بناری رفت که در لیگ 1 استان به همراه خلیج فارس برازجان راه به جایی نبرده بود و دوباره به سطوح پایین سقوط کرد.

این بار اما با انصراف و کناره گیری تیم خلیج فارس از مسابقات، گروه 3 تیمی پرسپولیس و بنار و خلیج فارس به گروهی دو تیمی تبدیل شد تا هر دو تیم خود را در نیمه نهایی ببینند و این دیدار اولین و آخرین بازی این گروه باشد.

دو تیم بازی چندان زیبایی را انجام ندادند و فقط سه موقعیت خطرناک برای بنار و یک موقعیت برای پرسپولیس بدست آمد که با بی دقتی از دست رفتند تا کار بعد از 90 دقیقه به ضیافت پنالتی ها بکشد تا تیم اول گروه مشخص شود. 

اما کار پرارزش و فرهنگی تیم پرسپولیس در ادای احترام به دو عزیز ازدست رفته-مرحوم شهرام قائدزاده و مرحوم مهران زیارتی- و یک دقیقه سکوت ابتدای بازی، زیبا ترین کار ممکن در فوتبال امروز است که باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به نحو احسن آن را انجام می دهد.

davaran.dashtestan.ir-۲۰۱۶۰۹۰۳-0001.jpg

پنالتی ها:

در ضربات پنالتی و در 5 ضربه ثابت، پرسپولیس دو بار پیش افتاد و بناری ها ضربه دوم وچهارم خود را ازدست دادند. در مقابل پرسپولیس هم ضربه سوم و پنجم را از دست داد تا به تک پنالتی برسیم. هر دو تیم اولین تک پنالتی خود را تبدیل به گل کردند و 4-4 نتیجه پنالتی ها بود. ولی ضربه هفتم تیم بنار تبدیل به گل نشد تا پرسپولیس دو باره شانس موفقیت را بدست آورد، این بار کاپیتان غلام کرمپور پشت توپ رفت و کار را تمام کرد تا پرسپولیس با نتیجه 5- در ضربات پنالتی پیروز شده و به عنوان تیم نخست گام به مرحله بعد بگذارد.

حال سرخپوشان منتظر هستند تا رقیبشان مشخص شود، آزادی پرمهره این روزها که با بداقبالی بازی اول را باخت؟ آزادگان ابوالفیروز که امسال پر از بازیکنان جوان است؟ یا تیم پاس که در بازی دوستانه پرسپولیس را نقره داغ کرده بود؟

قطعا بازی فینال با حضور دو تیم زیارتی می تواند جذاب تر باشد ولی باید دید چه پیش می آید.

تصاویر از: روابط عمومی باشگاه پرسپولیس زیارت