ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) به گزارش بازی امروز 23 اسفند 1394 می پردازیم.

زیارت اسپورت:::: امروز دو تیم پیشکسوت کارگر و آزادی در زمین روستا به مصاف هم رفتند که البته بدلیل کم بودن پیشکسوتان دو تیم شاهد حضور بازیکنان جوان زیادی در ترکیب دو تیم بودیم و به همین دلیل نمی توانستیم در انتخاب اسم برای دو تیم زیاد دقیق کار کنیم.

خوب بگذریم، دو تیم امروز مطابق آنچه انتظار میرفت آزادی با لباس زرد و کارگر با لباس مشکی گام به میدان نهادند. داوری بازی برعهده قاسم عوضی و کمک های او محمدحسین نجاتی و محمدرضا ایماندوست بودند.

شرح بازی::

بازی در ساعت 16:37 دقیقه شروع شد.

هنوز ثانیه هایی از بازی نگذشته بود که عباس ایمانی فرد گل اول بازی را به ثمر رساند و آزادی را 1 بر 0 پیش انداخت.

در ادامه و با ورود احمد عوضی به زمین تیم آزادی در دقیقه 22 با ضربه چیپ او که از بالای سر داریوش بلالی عبور کرد با قرار گرفتن درون دروازه کارگر منجر به گل دوم آزادی شد و این تیم 2 بر 0 پیش افتاد.

تیم آزادی حبیب رستمی پور را هم وارد بازی کرد و همین امر موجب اعتراض بازیکنان کارگر شد به حضور تعداد زیاد بازیکنان جوان تیم آزادی.

دقیقه 37 باز هم این عباس ایمانی فرد بود که برای آزادی گلزنی کرد و باعث شد تا تیم آزادی در نیمه اول با نتیجه 3 بر 0 پیروز این دیدار باشد.

اما در نیمه دوم ورق برگشت و تیم کارگر با ورود شهرام مددی به زمین هجوم به دروازه آزادی را آغاز کرد که نتیجه این هجوم گل دقیقه 60 بشیر فردی بود تا بازی 3-1 شود.

باز هم کارگر صاحب توپ و میدان بود و این بار دقیقه 72 روی ضربه دیدنی شهرام مددی که از ضربه کاشته استفاده کرد و دروازه آزادی را گشود و بازی را 3 بر 2 کرد و امید کارگر را برای برگشتن به بازی افزایش داد.

کارگرها دست بردار نبودند و خیل حملاتشان را روی دروازه آزادی حفظ کردند و دقیقه 85 توط جواد آذرنگ به گل تساوی دست یافتند و بازی 3-3 شد.

ولی بلافاصله بازیکنان آزادی به خود آمده و با شوت احمد عوضی دوباره تیمشان را پیش انداختند. این گل دقیقه 87 به ثمر رسید.

اما این بازی پر گل قراری برای پایان یافتن نداشت و دقیقه 95 اسدالله آذرنگ توانست با شوتی محکم دروازه آزادی را باز کند و دوباره بازی را به تساوی بکشاند.

داور بازی پنج دقیقه دیگر به بازی افزود و بعد از آن با سوتش این بازی را پایان داد و درنهایت این بازی 4-4 با تساوی پایان یافت.

گلزنان بازی


آزادی                    4 - 4                      کارگر


عباس ایمانی فرد '1    '37                                بشیر فردی     '60     

احمد عوضی    '22    '87                             شهرام مددی     '72    

                                                          جواد آذررنگ      '85

                                                          اسدالله آذررنگ      '5+90