جو فوتبال دوباره بین زیارتی ها به پا خواسته و امیدواری مردم زیارت را به قدرت نمایی روستای زیارت در منطقه افزایش داده است.

زیارت اسپورت:::: عصر روز جمعه 14 اسفند ماه 1394 دو تیم وحدت زیارت و استقلال جوان زیارت در زمین خاکی روستا به بازی پرداختند که البته بارندگی باعث لیز شدن یک سمت زمین شده بود.

وحدت که دومین بازی خود را در زمین فوتبال برگزار می کرد به مصاف تیم استقلال جوانی رفت که از سه بازی آخر خود 3 پیروزی بدست آورده بود و به نوعی آماده یک بازی خوب بود.

شرح بازی::

بازی مثل بازی قبل دو تیم با سوت بشیر فردی آغاز شد و این باز کمک های او محمد آذرنگ و منصور کرمی و بنادری بودند.

در همان ابتدای بازی و روی حرکت خوب استقلال جوانی ها و روی پاس بنیامین گل افشان به محمد ضرغامیان و ضربه بغل پای او تیم استقلال جوان به گل دست یافت.

بالافاصله تیم وحدت حملاتی را پی گرفت که در یکی از این حملات محمود رجبی که واکنش های خوبی از خود نشان میداد دچار مصدومیت از ناحیه دست شد و از بازی بیرون رفت و اسماعیل صالحی به ناچار درون دروازه ایستاد.

در ادامه این نیمه بود که محمدعلی ایمانی فرد روی ارسال حمیدرضا ایماندوست توپ را درون دروازه تیم وحدت قرار داد و بازی 2 بر صفر به سود استقلال جوان در نیمه اول پایان یافت.

اما در نیمه دوم برخلاف نیمه اول بازی کاملا در اختیار تیم قرمزپوش وحدت بود و در حملات این تیم روی دروازه استقلال جوان داور در صحنه ای مشکوک اعلام پنالتی کرد و یوسف مددی پنالتی را درون دروازه قرار داد، البته این پنالتی با اعتراض محمدرضا ایماندوست همراه بود که اعتقاد داشت بدلیل حضور دو بازیکن تیم وحدت درون محوطه قبل از زدن پنالتی باید پنالتی تکرار شود که داور به این اعتراض اعتنایی نکرد.

در ادامه و با حملات گسترده تیم وحدت و عدم حفظ توپ و ناتوانی تیم استقلال جوان در پاس کاری و عملکرد ضعیف خط میانی آن ها تیم وحدت توسط حبیب رستمی پور به گل دوم خود دست یافت تا ترمز سفید پوشان استقلال جوان کشیده شود.

در پایان بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.