IMG-20150725-WA0002.jpg

تیم های کارگر و استقلال جوان در حالی روز جمعه 94/5/2 به دیدار هم رفتند که این بازی یازدهمین نبرد دو تیم در یکسال گذشته بود. دو تیمی که شاید بیشترین تعداد بازی را با هم دارند.

 زیارت اسپورت :::: طی ده بازی گذشته کارگر 2 برد و 3 تساوی و 5 شکست را برابر استقلال جوان به دست آورده بود. کارگر شاید با تیم های متفاوتی بازی کرده باشد ولی استقلال جوان به جز دو بازی با تیم خوشاب و دو بازی با تیم جوانان آزادی(دیگر فعالیتی ندارد) ٬ فقط به مصاف کارگر رفته و ارتباطات بسیار خوب و کری های بازیکنان دو تیم همیشه این بازی را با حال و هوایی متفاوت جلوه می دهد.

اما یازدهمین نبرد را باز هم استقلال جوان برد. استقلال جوان پانزده دقیقه اول و نیمه اول را به خوبی بازی کرد و موفق شد دو گل در همان دقایق اول بزند و حتی دو گل هم نزد. اما در نیمه دوم کارگر چهره اصلی خود را نشان داد و بر حریف خسته خود تاخت٬ در یک صحنه دو بار تیر دروازه استقلال را لرزاند٬ چند بار محمود رجبی گلر استقلال را مجبور به واکنش کرد ولی هر چه زد دروازه حریف بازنشدنی بود.

اما در لحظه پایانی و از میانه میدان با ضربه کاشته امید نادری٬ بازی گردان کارگر٬ یکی از گل ها را جبران و بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود استقلالی های سفیدپوش به پایان رسید.

گلزنان: حسین اردم و محمد ضرغامیان (p) برای استقلال جوان و امید نادری برای کارگر.

کارت زرد: مصطفی ضرغامیان از تیم استقلال جوان.

داور: اکبر چترزرین