Capture.JPG

زیارت اسپرت::::: چند روزیست که خبری از تیم آزادی به گوش می رسد ، خبری بد که مسئولان این تیم را زیر سوال برد!! اما این خبر چیست؟!!!

بعد از سال ها فوتبال در روستای زیارت از تک قطبی بودن خارج شد و تیم آزادی دوباره تشکیل شد و خود را در لیگ برازجان قرار دادو...

این تیم در گام اول حریفی از روستای چاه خانی را با 4 گل شکست داد ، بردی که فوتبال دوستان زیارتی را خشنود کرده بود ولی دقیقا بعد از سوت پایان بازی تیم آزادی برابر روستای بنار و تساوی ارزشمند ، اتفاقی افتاد که نشان داد که برخی از اوج گیری روستا در سطح ورزش فوتبال خشنود نشده که هیچ بساطی فراهم کردند که خشت اول آزادی کج گذاشته شود.

بیایید این اتفاق رو با هم یه مرور بکنیم...

اصل ماجرا چی بود؟!!

تیم آزادی قبل از شروع مسابقات با احسان نامدار بازیکن سابق پرسپولیس زیارت قرار داد بست و این بازیکنان در تماسی تلفنی رضایت این انتقال را از مسئولان تیم سابقش گرفت و بر این منوال که فوتبال در روستا به صورت آماتور و رفاقتی برگزار می شود از روی رفاقت و اعتمادی که به مسئولان پرسپولیس داشت گرفتن رضایت نامه خود را تضمین شده تصور می کرد و حتی کارت بازی برای این بازیکن صادر هم شد و او در هر دو بازی ابتدایی برای آزادی بازی کرد ولی بلافاصله بعد از پایان بازی آزادی با بنار اتفاقی افتاد که هیچ کس در روستا و هیچ کدام از مدیران آزادی هم تصور آن را نداشتند ، تیم بنار به قرار داد احسان نامدار اعتراض کرد ، و آزادی سردرگم این اتفاق درگیر فرآیند این اعتراض شد.

اوج عصبانیت عوامل آزادی از تیم دیگر روستا

با پیگیری هایی که مسئولان آزادی انجام دادند عوامل تیم بناری همه قضیه رو تعریف کرده و حتی بزرگان این تیم همجوار خواستار پس گرفتن اعتراض خود گردیدند ولی عوامل آزادی با سپردن این مسئله به کمیته انظباتی امیدوار به رفع اتهامات بودند و جالب است بدانید که عوامل آزادی اصلا خودشان را در این قضیه مقصر ندانستند. حال با چنین جوی اتفاقات دیگری نظیر جلسه مسئولان آزادی با برخی بازیکنان روستا که قصد پیوستن به دیگر تیم روستا را داشتند تا مانع از حضور این بازیکنان شدند و...

نتیجه چه شد؟

خوب طبق قانون بازی های آزادی 3 بر صفر اعلام شد.

ولی هر چه ارتباط بین دو تیم روستا بود به کلی از بین رفت.

حالا آزادی فقط دو بازی پیش رو داشت که بازی اول را برد - که گزارش آن به زودی قرار خواهد گرفت - و دومی که در آینده برگزار خواهد شد.