5.JPG

تیم فوتبال جوانان آزادی زیارت باز هم از بازی باخته پیروزی ساخت.

زیارت اسپرت :::: تیم جوانان آزادی عصر یکشنبه برابر تیمی تحت عنوان استقلال جوان زیارت (که متشکل از تعدادی از بازیکنان روستا که در رده سنی جوان و زیر 21 سال قرار دارند و به نوعی به بچه های کانون معروفند به این خاطر که در زمینی که قبلا کانون فرهنگی روستا در آنجا قرار داشت بازی می کنند) بازی کرد و توانست این تیم را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد.

تیم آزادی مانند بازی های گذشته خود نیمه اول را ضعیف کار کرد و در حالی نیمه اول را با یک گل (توسط حسین اردم از تیم استقلال جوان زده شد) شکست خورد که مستعد دریافت گل دوم نیز بود ولی کار خوب دروازبان آزادی مانع این امر شد.

البته بازیکنان آزادی اعتقاد داشتند برای آن ها یک پنالتی گرفته نشده.

ولی در نیمه دوم تیم آزادی بازی به مراتب بهتری را به نمایش گذاشت ولی ضد حمله تیم استقلال جوان این تیم را به گل دوم رساند ولی پرچم کمک داور دوم این گل را با اعلام آفساید رد کرد و داور در شرایطی که تصمیم کمک داور خود را قبول نداشت به ناچار آفساید گرفت ، آفسایدی که کمک داور دوم بازی تا روز بعد از بازی نیز بر آن پافشاری کرد ولی در نهایت اشتباهش را پذیرفت.

از بعد این ضد حمله حملات پر تعداد بازیکنان آزادی روی دروازه تیم حریف آغاز شد و بالاخره روی حرکت فردی سعید جاسمی فرد و ضربه ای که توسط خود او زده شد دروازه تیم مقابل را باز کرد و بازی 1 - 1 شد.

تیم استقلال جوان فقط دو تعویضی داشت و بازیکنان این تیم بسیار خسته بودند .

در ادامه حملات تیم آزادی در سمت راست زمین استقلال جوان و چسبیده به محوطه جریمه خطایی به نفع آزادی رخ داد و علی بیاتی از این توپ استفاده و گل دوم آزادی را به ثمر رساند.

با شکست 2 بر یک استقلال جوان این تیم دقایق آخر بازی را با حملاتی که بی ثمر بود به پایان رساند.

مربیگری دو تیم را موسی پورخدر برای آزادی و محمد رضا ایماندوست برای استقلال جوان بر عهده داشتند که جوانی حریف تجربه نشد.

داور بازی حبیب رستمی پور بازیکن جوان تیم بزرگسالان آزادی بود.

4.JPG

6.JPG