بعد از کش و قوس های فراوان ، نامه جوانان روستا با شروع کار مجدد برای احداث سالن زیارت ، پاسخ داده شد.

جمعی از جوانان زیارت خطاب به مدیرکل ورزش: آقای جمشیدی! «نیوکمپ» از شما نخواستیم، همین سالن را درست کنید! +تصاویر

در این نامه که به امضای تعداد زیادی از جوانان، خصوصاً اعضای کانون های فرهنگی – هنری مساجد و ورزشکاران بسیجی رسیده، آمده است...

جوانان زیارت دشتستان با ارسال نامه ای به این پایگاه خبری، ضمن انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بابت بی توجهی نسبت به تکمیل سالن ورزشی روستایشان از جمشیدی، مدیر کل این اداره خواستند تا بین روستاها تبعیض قایل نشود.

به گزارش «استان نیوز»، در این نامه که به امضای تعداد زیادی از جوانان، خصوصاً اعضای کانون های فرهنگی – هنری مساجد و ورزشکاران بسیجی رسیده، آمده است: 

روستای زیارت که بزرگترین روستای شهرستان دشتستان به حساب می آید با جمعیتی بالغ بر 4500 نفر هم اکنون از هر گونه امکانات تفریحی و ورزشی محروم است و متاسفانه در طول سال های گذشته به دلیل بی توجهی مسئولان هیچگاه به آنچه شایسته اش بوده نرسیده است.

در سال های گذشته با پیگیری های جدی برخی جوانان روستا و نه دلسوزی مسئولان ورزشی، زیارت هم در لیست روستاهایی که می بایست صاحب سالن ورزشی شوند قرار گرفت، و پس از چند ماه و همزمان با سایر نقاط استان ساخت سالن ورزشی روستای ما نیز شروع شد، اما با کمال تاسف امروز باید بیاییم و در رسانه ها بگوییم آن چیزی که جوانان ما بدان دل خوش کرده بودند سرابی بیش نبود زیرا ما از این همه تبلیغاتی که شد تا کنون هیچ امتیازی نصیبمان نشده و هر آنچه از بیت المال نیز تا کنون خرج شده در سایه بی توجهی مسئولان ورزشی در حال نابودی و به هدر رفتن است.

چرا باید روستایی با این قدمت و جمعیت که بنا به اعتراف خود مسئولین در انتظار شهر شدن است از یک سالن ورزشی معمولی محروم باشد و جوانانش مجبور باشند برای نیم ساعت فوتبال بازی کردن شب و روز در مسیر برازجان و آبپخش تردد نمایند؟ این چه وضعیتی است که روستاهای بسیار کوچکتر ورزشگاهشان را با ما شروع کردند و امروز به بهره برداری رسیده است اما دوستان مسئول، جوانان زیارتی را به هیچ می انگارند و سالن ورزشی آنها بدون آنکه تکمیل شود به امان خدا رها شده است؟!

جناب آقای جمشیدی، مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان بوشهر! آیا می توانید توضیح بدهید دلیل این همه تبعیض چیست؟ مگر ما از شما خواسته بودیم برایمان «نیوکمپ» بارسلون را بسازید؟ چرا همین سالنی که هست را تکمیل نمی کنید؟ چرا مظلومیت جوانان ما را نمی بینید؟ 

در حالی که با وجود تبلیغات مسموم رسانه های خارجی و نفوذ انواع و اقسام دارو ها و مواد اعتیاد آور مسئولان باید به هر شکل ممکن زمینه اشتغال جوانان به ورزش و تفریحات سالم را فراهم آورند، با کمال تاسف چیز دیگری را شاهد هستیم.

ما جوانان روستای زیارت نگرانی عمیق خود از این همه بی توجهی را ابراز می داریم و از مسئولان خصوصا مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان رسیدگی عاجل به وضعیت ورزشگاهمان را درخواست می کنیم.

خوب از سالن که بگذریم به چمن ( خار ) یک متری استادیوم می رسیم که  اگر به همین منوال پیش برود به یک بیشه تبدیل می شود.