2.JPG

روز گذشته مورخ 93/6/12 بازی تیم پیشکسوتان روستا تحت عنوان تیم کارگر با تیم جوانان آزادی زیارت برگزار شد.

در ادامه روند آماده سازی تیم پایه آزادی زیارت ، این بار تقابل پیشکسوتان و جوانان روستا در زمین موسوم به زمین پرسپولیس که در ابتدای روستا قرار دارد برگزار شد که در نهایت این جوانان بودند که بر پیشکسوتان کارگر چیره شدند.

« شرح بازی »

دو تیم در حدد ساعت 6:30 بازی را آغاز کردند و با گذشت حدود 2 ، سه دقیقه شوت باد آورده ای توسط تیم کارگر زده شد و میان تعجب همگان این توپ که ارتفاع زیادی هم داشت از بالای سر دروازبان کوتاه قامت آزادی وارد دروازه شدو کارگر 1 بر0 پیش افتاد.

انرژی بالای پیشکسوتان طوری بود که آن ها بر توپ و میدان مسلط بودند ولی تیم جوان آزادی رفته رفته بازی خود را بهتر کرد. این تیم بسیار زیاد در تله آفساید گیری کارگر با تجربه به دام می افتادند.

و هر چه به پایان بازی در نیمه اول نزدیک تر می شدیم تمام ترفند های امید نادری (سرمربی تیم جوانان در این بازی به جای موسی پورخدر ) بی نتیجه می ماند و راه های گل زنی تنگ تر می شد. شوت های دو تیم بی هدف بود ولی بازی بسیار جذاب هیچ کدام از دو تیم کم نمی آوردند. استقامت پیشکسوتان ستودنی بود و این تیم حتی می توانست گل دوم را هم در نیمه اول بزند ولی تیر دروازه مانع شد تا این که سوت بازی به صدا در آمد.

نیمه دوم

در این نیمه امید نادری که خود نیز بازیکن پیشکسوتان کارگر نیز بود ، زمام تیم را به بشیر فردی داد.

جوانان از ابتدا فضا را بر کارگر تنگ کردند. کارگر فقط توپ را دور می کرد ولی باز دوباره جوانان هجوم می آوردند درخشش فرهاد رضایی ( دروازبان جوانان آزادی که با اجازه مربی اش برای تیم کارگر بازی می کرد) مانع از فروپاشی دروازه کارگر می شد ولی استقامت تا به کی ؟

بالاخره روی سانتر دقیق علی بیاتی و سر زنی ابوالفضل بلالی جوانان آزادی بازی را به تساوی کشاند و نتیجه 1 بر 1 شد.

باز هم هجوم جوانان ادامه داشت و کارگران خسته به بازیکنان آزادی نمی رسیدند.

حرکات بازیکن نوجوان آزادی احمد رضا محبوبی همه را به وجد آورده بود.

بالاخره در اواخر بازی ابوالفضل بلالی که گل اول آزادی را زده بود این بار با شوتی در محوطه جریمه دروازه را گشود تا آزادی بازی باخته را 2-1 ببرد.

در این بازی یحیی شریفی و حبیب رستمی پور از تیم بزرگسالان آزادی برای جوانان بازی می کردند.

در پایان بازی حسین آذررنگ سرمربی تیم بزرگسالان آزادی که داور این بازی نیز بود از بازی شاگردان پورخدر ابراز رضایت داشت.

لازم به ذکر است که همه بازیکنان تیم کارگر پیشکسوت نیستند بازیکنان جوان زیادی را نیز در خود می بیند ولی هنوز در بازی های خود به پیروزی نرسیده است.

3.JPG

Capture.JPG

4.JPG