دو تیم کارگر زیارت و استقلال جوان زیارت پس از گذشت 5 ماه و در روز جمعه 5 شهرور 95 به مصاف هم رفتند.

زیارت اسپورت:::: بعد از بازی اختتامیه جام نوروز که این دو تیم برابر هم صف آرایی کرده بودند، دیگر فرصتی برای بازی با هم نیافته بودند و به نوعی دیگر کمتر شاهد بازی های اینچنینی در روستا بودیم. تا این که جمعه گذشته دو تیم با بازیکنانی متفاوت تر از قبل به دیدار هم رفتند و رضا مهرآوران داوری این بازی را بر عهده گرفت.

نیمه اول این تیم کارگر بود که از ناهماهنگی تیم رقیب استفاده می کرد و حملات موثری را روی دروازه استقلال جوانی ها شکل داده بود که ثمره آن دو گل احمد عوضی و حسن بلالی به بابک بهروزی ای بود که اولین تجربه دروازبانی در زمین بزرگ را مقابل تیم پدرش، رخ داده بود. 10 دقیقه پایانی نیمه با برتری مطلق تیم سفیدپوش استقلال جوان مقابل سیاه پوشان کارگر خاتمه یافت که البته گلی را برای آن ها درپی نداشت و فقط موقعیت سوزی بود.

در نیمه دوم امین ضرغامیان بازیکن سابق تیم استقلال زیارت و امید زیارت برای سفیدپوشان پا به میدان نهاد و با جمع و جور کردن میانه میدان کلا بازی را برای استقلال جوان تغییر داده بود که سر انجام آن گل علیرضا شریفی به کارگر بود تا بازی 2 بر 1 شود.

ولی در یک ضد حمله این احمد عوضی بود که از تله آفساید گریخته و گل دوم خود و گل سوم کارگر را به ثمر رساند.

استقلال جوان اینبار با ورود دو بازیکن سرعتی خود به نوعی از کناره هم فعال تر شد و حملات بیشتری را طرح ریزی می کرد در یکی از این حملات این سجاد انصاری بود که با حرکتی زیبا از نزدیکی های نقطه کرنر اقدام به دریبل زدن مدافعین کرده و با ضربه ی پای چپ دروازه طالب آذررنگ را گشود و بازی 3 بر 2 شد.

در ادامه باز هم این سفید پوشان بودند که بهتر بازی می کردند ولی موقعیت های بیشمار برایشان از دست رفت و حتی شوت امین ضرغامیان از پشت محوطه جریمه نیز به تیر افقی دروازه کارگر اصابت کرد و برگشت تا ناکامی استقلال جوان در این بازی تکمیل شود و بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود کارگر خاتمه یابد.