تیم فوتبال استقلال جوان بعد از مدت یک ماه و نیم، دوباره 4 شهریورماه 95 فوتبال را از سر گرفت.

زیارت اسپورت:::: تیم استقلال جوان که درپی تشکیل دوباره استقلال زیارت به مدد یکی از پیشکسوتان این تیم بود، بعد از ناکامی در این امر و شکافی یک ماه و نیمه، دوباره فعالیت خود را از سر گرفت. قراربود تعدادی از بازیکنان جوان این تیم به همراه تنی چند از بازیکنان با کیفیت و جوان روستا و تعدادی از پیشکسوتان استقلال زیارت، اقدام به شکل گیری استقلال زیارت کنند که بنا به دلایلی تیرشان به سنگ خورد.

ولی سرپرستان دسته ورزشی استقلال جوان زیارت، اقدام به ادامه دادن راه این تیم کردند و این بار در استادیوم شبانکاره به مصاف تیم پاسارگاد محمد جمالی رفتند.

مراسمی که در آرامگاه روستا در شرف انجام بود سبب شد تا این تیم خیلی از بازیکنان خود را در اختیار نداشته باشد و در نهایت با 12 بازیکن گام به این بازی گذاشت.

در نیمه اول و 30 دقیقه ابتدایی بازی توپ و میدان به سود سفیدپوشان استقلال جوان بود ولی رفته رفته، اشتباهات فردی و خستگی بر بازیکنان این تیم چیره گشت و سیاه پوشان حریف بر آن ها تاختند و در نیمه اول 2 گل و در نیمه دوم 5 گل را به ثمر رساندند وحتی تک گل امیررضا خزاعی نیز دردی را دوا نکرد و بازی 7 بر 1 به پایان رسید.