IMG_3729.jpg

پرسپولیس زیارت مدافع عنوان قهرمانی لیگ برازجان امسال هم به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برازجان است. در این مصاحبه در خدمت بهزاد بهزادی سرمربی این سال های این تیم بودیم.

برای خواندن این مصاحبه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

آقا سلام و عرض ادب خدمت شما

منم خدمت شما سلام عرض کرده و عرض خسته نباشید دارم.

لطف می کنید در مورد نوع و میزان آمادگی تیم پرسپولیس برای شروع لیگ برازجان اطلاعاتی را در اختیار ما و مخاطبان قرار دهید؟

تیم ما به منظور آمادگی برای شرکت در مسابقات دسته یک شهر و بخش مرکزی مشغول تمرین و آماده سازی است و سعی داریم با برگزاری بازی های تدارکاتی به این مهم دست یابیم.

انشالله پرسپولیس امسال برای چه جایگاهی برنامه ریزی کرده و هدفش را صعود به چه دسته ای قرار داده؟

همانطور که اطلاع دارید پرسپولیس طی دو فصل گذشته مقام قهرمانی در برازجان و همچنین به قهرمانی فصل پیش در شهرستان نایل گردیده است. بنابراین سطح انتظارات از این تیم بالاست و ما ناگذیریم از مقام و جایگاه خود دفاع کنیم.

تاکنون چه بازیکنانی به تیم پرسپولیس پیوسته اند؟

تا الان آقایان داوود شریفی - احسان بهزادی و سجاد بهزادی، بازیکنان جدیدی هستند که با ما قرارداد امضا کرده اند.

چه خوب هر سه از جوانان خوب زیارت هستند. تا چه اندازه روی بازیکنان بومی زیارت حساب باز کرده اید و آیا برای کشف استعدادهای جدید در روستا برنامه ای دارید؟

اولویت ما همیشه بازیکنان بومی بوده و از همکاری بازیکنان بومی با کمال میل استقبال می کنیم و انشالله در آینده که چمن و سالن راه اندازی شود برای شروع به کار تیم های پایه نیز اقدام خواهیم کرد.

با تشکر از شما که حاضر به پاسخگویی به سوالات ما شدید، اگر سخن و یا پیامی برای هواداران خود دارید، بفرمایید.

ضمن تشکر از شما که این فرصت را در اختیار من گذاشتید، از کلیه بازیکنان و پیشکسوتان این باشگاه که همواره همراه ما بوده اند و از هرگونه مساعدتی کوتاهی نکرده اند، قدردانی و سپاس گذاری می کنم، امیدوارم که روند مساعدت های مادی و معنوی آنان ادامه داشته باشد و همچنان حامی تیم باشند.