7.jpg

گزارش روز آخر و اختتامیه جام نوروز روستای زیارت 7 فروردین 95

زیارت اسپورت:::: جام نوروز به ایستگاهی پایانی خود رسیده بود آن هم در شرایطی که حساسیت های جام با قهرمان شدن آزادی در یک روز مانده به پایان بازی ها از بین رفته بود و بازی استقلال جوان و کارگر تشریفاتی بود.

در این بازی که با تاخیر فراوان برگزار شد آن هم بدلیل کم بودن بازیکنان دو تیم، رضا مهرآوران که تا قبل از این بازی 3 دیدار را قضاوت کرده بود به همراه کمیل و بشیر فردی 4امین قضاوتش را انجام داد. و دو بازی را هم محمدرضا خدادادی قضاوت نموده بود.

اگرچه بازی در سرنوشت جام تغییری ایجاد نمی کرد ولی دو تیم به نوعی بدنبال 3 امتیاز بودند تا با دست خالی این مسابقات را ترک نکنند.

بازی با سوت داور آغاز شد و کارگر با پیراهن های یکدست مشکی برابر سفیدپوشان استقلال جوان قرار گرفته بود.

استقلال جوانی ها با 10 نفر بازی را آغاز کردند آن هم در شرایطی که یک بازیکن را بیرون از زمین داشتند، اما از آنجا که یکی از بازیکنانشان -رسول فرهمندزاده- و بعد تر حمیدرضا ایماندوست در راه بودند تا خود را به این دیدار برسانند. دلیل ده نفره شروع کردن این تیم نسوختن تنها تعویضیشان با رسیدن رسول فرهمندزاده بود و آن ها می خواستند تا اضافه شدن رسول فرهمند زاده با 10 نفر ادامه دهند.

سفیدپوشان در حالی که 10 نفره هم بودند نبض بازی را در دست داشتند و خیلی زود با فرار اکبر ساربانی با دروازبان کارگر منصور کرمی تک به تک شدند که ضربه اول را گلر دفع کرد اما در برگشت و با پاس رو به عقب محمدرضا ایماندوست اکبر ساربانی دروازه را باز کرد و بازی 1 بر0 شد.

در همین لحظه رسول فرهمندزاده با اجازه داور وارد زمین بازی شد و این تیم 11 نفره شد.

بعد از این گل باز هم استقلال جوانی ها مثل بازی با وحدت توپ و میدان را از دست دادند و در موقعیتی و روی ارسال از سمت چپ، ضربه سر نصرالله عوضی با اختلاف اندک از بالای دروازه خارج شد.

در ادامه و روی اشتباه مدافعین استقلال جوان و نا هماهنگی ایجاد شده بین دفاع و دروازبان این تیم محمد آذررنگ با فراری خوب دروازه را باز کرد و بازی 1 بر 1 شد.

بعد از این گل با تذکر بازیکنان با تجربه تر تیم استقلال جوان بازی مستقیم از طرف این تیم کنار گذاشته شد و پاسکاری محور بازی این تیم شد و همین باعث شد تا بازی به نفع این تیم به جریان بیفتد.

تیم استقلال جوان با بدست آمدن موقعیتی در ضربه ایستگاهی و شوت رسول فرهمندزاده به سمت دروازه احسان بهزادی -که جایگزین منصور کرمی شده بود - و دفع توپ از او توسط احسان ایماندوست به گل دوم خود دست یافت.

نیمه اول با وجود حملات بی شمار دو تیم با نتیجه 2 بر 1 برای استقلال جوان خاتمه یافت.

نیمه دوم هم بازی برای استقلال جوان در جریان بود و در یک حمله بنیامین گل افشان با صاحب توپ کردن احسان شمسی و تک به تک شدن او که بازدن ضربه ای چیپ و تبدیل شدن آن به گل برای استقلال جوان نتیجه بازی را به 3 بر 1 تغییر داد.

بازی در ادامه تغییری نکرد و با همان نتیجه خاتمه یافت تا تیم های سوم و چهارم هم مشخص شوند.

لازم به ذکر است که عدم حساسیت بازی و مشخص شدن تیم های اول و دوم و برخی مسائل دیگر موجب شد تا بازیکنان دو تیم بسیار محدود و کم تعداد باشند که همین امر باعث شد تاهیئت برگزاری مسابقات با نادیده گرفتن برخی قوانین به دو تیم کمک کند که طبق آن احسان ایماندوست که اهل یا ساکن زیارت نبود برای استقلال جوان بازی کرد و کارگر هم که تا پیش از این بازی از 21 بازیکن استفاده کرده بود و فقط 1 بازیکن می توانست به تیمش بیفزاید، 3 بازیکن برای این بازی به لیست نفراتش افزود: مجید بهروزی - امید شمسی و احسان بهزادی.

در پایان هم مراسم اهداء جوایز برگزار شد که در گزارشی دیگر و با تصاویری کامل تر به شرح جزئیات آن خواهیم پرداخت.

درپایان از اینکه برخی مسائل و اتفاقات مانع از انتشار به موقع اخبار این جام شد از همه ی عزیزان دنبال کننده زیارت اسپورت عذر خواهی به عمل می آید.

با سپاس

9.jpg

8.jpg