1.jpg

گزارش روز چهارم بازی های نخستین دوره جام نوروز روستای زیارت-- 5 فروردین 1395

  زیارت اسپورت :::: دو تیم استقلال جوان و وحدت به مصاف هم رفتند تا تکلیف جام در یک بازی حساس مشخص شود.

استقلال جوانی ها در بازی اولشان برابر آزادی متحمل شکست 2 بر 0 شده بودند ولی وحدت با برد 4 بر 2 برابر کارگر جام را آغاز کرده بود و با این تفاسیر استقلال جوان برای بقا در این جام و کسب مقام دوم باید وحدت را از پیش رو برمی داشت و وحدت هم برای این که در کورس قهرمانی باقی بماند می بایست حریفش را ناک اوت می کرد و بازی ای فینال گونه را با آزادی برگزار می کرد.

داوران این بازی محمدرضا خدادادی - ابراهیم ایمانی فرد و رضا مهرآوران بودند.

بازی آغاز شد و استقلال جوان بهتر از وحدت کار می کرد تا این که همان ابتدای بازی و در دقیقه 7 بازی رسول فرهمند زاده با ضربه چیپ تو را از بالای سر مهدی مددی درون دروازه قرار داد تا اولین گل زده استقلال جوان در این بازی ها رقم بخورد.

با این گل وحدت کمی بهتر پیش رفت و میانه میدان را مال خود کرد ولی کناره ها همچنان در اختیار سفید پوشان استقلال جوان بود.

دقیقه 17 با خطای فرزاد ایماندوست پشت محوطه استقلال جوان، شهرام مددی با تجربه برای وحدت پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای زمینی توپ را در گوشه دروازه حریف جای داد و نتیجه برابر 1 بر1 شد.

دو باره بازی به سمت سفید ها جریان یافت و این تیم مدام پشت محوطه وحدت ضربه ایستگاهی بدست می آورد که رسول فرهمند زاده نمی توانست از آن ها استفاده کند. روی یکی از از همین ضربات اینبار محسن مهرآوران ضربه را زد و تا با برخورد به تیر دروازه جلو فرزاد ایماندوست افتاد و با تعلل او جعفر آرون خودرا به توپ رساند و آن را دور کرد.

در اواخر نیمه اول هجوم تیم وحدت روی دروازه سفیدها شکل گرفت و سرخپوشان وحدت از ضعف تیم استقلال جوان روی توپ های ارسالی بدلیل کوتاهی قد مدافعانش استفاده می کرد که در دقیقه 43 و روی ارسال شهرام مددی این بار مالک صالحی توپ را با سر درون دروازه قرار داد تا وحدت 2 بر 1 پیش بیفتد و با این نتیجه نیمه را تمام کند.

در نیمه دوم باز هم بازی در اختیار استقلال جوان بود ولی تعویض های این تیم جواب نداد و حملات خنثی و پوچ این تیم منجر به ضد حملاتی خطرناک توسط تیم وحدت می شد که در این بین درخشش محمود رجبی مانع از گل های بیشتر وحدت میشد.

و روی یکی از این ضد حملات باقر بهزادی موفق به گشودن دروازه استقلال جوان شد و با 3 بر1 شدن بازی در دقیقه 65 امید های بازیکنان جوان و بی تجربه استقلال جوان برای جبرای کم رنگ و کم رنگ تر شد.

حتی این تیم در ادامه می توانست بازی را بهتر خاتمه دهد ولی فرزاد ایماندوست مدافع پیش تاخته سفیدپوشان قدر پاس ارسالی علیرضا شریفی را ندانست و درحالی که دروازه خالی رو به رویش قرار داشت نتوانست توپ را بزند و توپ با گذشتن از جلو پایش از زمین خارج شد.

در این بازی جعفر آرون از وحدت و حمیدرضا ایماندوست و رسول فرهمند زاده از استقلال جوان با کارت زرد داور جریمه شدند.