6.jpg

روز پنجم مسابقات فوتبال جام نوروز، 6 فروردین 95 ، آزادی - وحدت ...

 زیارت اسپورت:::: آزادی و وحدت دو تیم 6 امتیازه که خود را از دو تیم بدون امتیاز استقلال جوان و کارگر جدا کرده بودند در بازی آخر خود به مصاف هم می رفتند.

داور این دیدار حساس را رضا مهرآوران بر عهده داشت و علی فرهمندزاده و سجاد انصاری او را در این امر یاری می کردند.

آزادی در این بازی با:

کمیل و بشیر فردی - اصغر و حسین کرمی - عباس و ابراهیم ایمانی فرد - رضا و محمد فرهمند زاده - حبیب رستمی پور - مصیب نیکزاد - مهدی پورحاجی - روح اله قائدزاده - علی عوضی - هادی قاسمی - ابراهیم ساربانی

به دیدار وحدت با: 

مهدی و شهرام مددی - داوود و یحیی شریفی - عظیم و سجاد بهزادی - نواب عمادی - حسین انصاری - جعفر آرون - جابر نادری - مالک صالحی - حبیب خوشابی - سید سعید موسوی و داوود چترزرین، آمده بود.

2.jpg

بازی در نیمه اول بسیار پر تنش بود و کمتر خلق موقعیتی روی دروازه ها شاهد بودیم و در معدود حملات دو تیم این کمیل فردی و مهدی مددی بودند که مانع از فروپاشی دروازه هایشان می شدند.

اما نیمه دوم و با ورود محمد فرهمندزاده و قدرتمند شدن بار هجومی آزادی دفاع منسجم نیمه اول وحدت دیگر توان مقابله با حملات آزادی را نداشت و در یک صحنه آزادی به گلی مشکوک به آفساید دست یافت که البته آفساید نبود و رضا مهرآوران که ابتدا آفساید گرفت و با دیدن کمکش از تصمیم خود برگشت و توپی را که درون دروازه بود را گل اعلام کرد تا بالاخره قفل دروازه ها شکسته شود.

بازیکنان وحدت معتقد بودند که داور قبل از گل شدن توپ سوت زده ولی به ضن داور چنین نبود و او بعد از گل شدن سوت زده.

دو دقیقه بعد و این بار دقیقه 55 محمد فرهمند زاده گل دوم را برای آزادی به ثمر رساند و کار را تمام کرد.

با ادامه کار اعتراضات به داور افزایش یافت و داور هم که تاکید بر کارت دادن زیاد نداشت مجبور شد تا به مهدی پورحاجی کارت قرمز نشان داده و او را اخراج کند.

پس از آن و باز هم دقیقه 75 اینبار شاهد گلی زیبا از اصغر کرمی که در غیاب غلام کرمپور در قلب دفاع آزادی عملکرد بسیار خوبی داشت بازی برای آزادی به نتیجه 3 بر 0 رسید و دیگر کار تمام شده بود.

با پایان 90 دقیقه سوت داور به صدا در آمد و آزادی با این نتیجه یک روز مانده به اختتامیه مسابقات و روز پایانی به قهرمانی نخستین دوره مسابقات فوتبال جام نوروز روستای زیارت دست یافت.

کارت زرد:

رضا فرهمند زاده از آزادی و عظیم بهزادی از وحدت

کارت قرمز:

مهدی پورحاجی از آزادی

گل ها:

ابراهیم ایمانی فرد دقیقه 53

محمد فرهمندزاده دقیقه 55

اصغر کرمی دقیقه 75

5.jpg

4.jpg