5.jpg

زیارت اسپورت:::: مصاحبه اختصاصی زیارت اسپورت با علی فرهمند در حاشیه مسابقات فوتبال جام نوروز روستای زیارت.


سلام علی آقا

سلام جانم

می خوایم باهات مصاحبه ای داشته باشیم

چشم... درخدمتم

نظرت درباره ی بازی هایی که کارگر تا به اینجای مسابقات جام نوروز از خود نشون داده چیه؟

اول سلام عرض میکنم خدمت دوستان وهم ولایتیهای خودم ،تبریک عرض میکنم سال ۱۳۹۵را خدمت همه ،وهمچنین خسته نباشید میگم به ه‍یئت برگزار کننده که زحمت برگزاری این تورنمنت را کشیدند،تیم کارگر هدفش از شرک‍ت در این بازیها شادی ونشاط بازیکنان بوده وجز این هدف هدف خاصی را دنبال نمیکنه،چون هر بازیکنی تو این سن دیگه به هدفهایی که میخواسته کم وبیش رسیده،از نظر من تیم ما بازیهای قابل قبولی را انجام داده نسبت به  شرایط سنی خودمون با تیم های مقابل.

رمز موفقیت و بازی این بازیکنان کارگر که در این سن و سال اینگونه بازی می کنند، چیه؟

رمز موفقیت را بهتر بگم پخته شدن وتجربه بازیکنان هس چون این بازیکنان در دوره خودشون از بهترینها بودن.

چرا اینقدر توی بازی ها داوران رو اذیت می کنی؟

ههههه من داوران اذیت نمیکنم با احترام نظر خودم را میگم اگه اذیت بود چرا به من اخطار نمیدن!؟!؟!

یه سوال هم به شوخی می پرسم: چرا وقتی فریاد می زنی که همه برین بالا و تیم رو بالا می کشی خودت دو متری می ری عقب؟

خب باید یه دفاع آخر باشی تا بفهمی سرو صدا ودادزدن چه تأثیری در بازیه یارانت داره ،عقب کشیدنم در بعضی مواقع لازم الاجراست.

جام نوروز به نظرت چه تاثیری در عید نوروز امسال در روستا داشته؟

سئوال خوبی کردید چند سال پیش یادم هس که تو این موقع از سال یه دوره مسابقات گذاشتن ولی متأسفانه بخاطر پاره ای از مشکلات دیگه برگزار نشد تا امسال که خدا را شکر داره صورت میگیره که این کار باعث رونق ورزش فوتبال وسرگرم شدن جوانان روستا هس وکار خیلی بجایی هست.

بهترین بازیکن این سه بازی اول که بازی کردی و دیدی رو معرفی کن و به چه دلیلی او رو انتخاب می کنی؟

بنظر من تمام دوستان خوب بودن بازیکن خاصی نیست که مد نظر باشه

از اونجایی که خودت یه داور هستی ، سطح داوری این مسابقات تا اینجای کار چطور بوده؟

خب داوران کار خودشونو انجام میدن ازنظر من بدون ریا بگم نمره خوب میگیرن،اعتراضات ما بازیکنان ملاک ضعف داور نیست.

مرسی از این که وقت گذاشتید و به سوالات ما پاسخ دادید. حرف پایانی؟

نه چیزی نیست فقط بگم سال خوبی داشته باشید همین.
خداحافظ