12.jpg

گزارش روز سوم مسابقات جام نوروز روستای زیارت ...

 زیارت اسپورت:::: راند دوم مسابقات فوتبال جام نوروز در روز چهارشنبه 95/1/4 آغاز شد و از سومین بازی از شش بازی جام دو تیم آزادی و کارگر برابر هم صف آرایی می کردند.

کارگر که از بد اقبالی دومین بازی اش را بلافاصله و بعد از گذشت 24 ساعت از بازی اولش می بایست انجام میداد به مصاف تیمی بسیار قدرتمند از لحاظ مهره ای قرار گرفته بود که در این بازی رضا فرهمندزاده و احمد عوضی را در اختیار نداشت و در عوض مصیب نیکزاد و هادی قاسمی را به لیست خود افزوده بود.

11.jpg

داوران این دیدار : محمدرضا خدادادی به عنوان داور وسط بود و حبیب خوشابی و رسول فرهمند زاده کمک های او در این بازی بودند و رضا مهرآوران در این بازی استراحت خورده بود.

کارگر هم در این بازی تعدادی از بازیکنان خود را به همراه نداشت نظیر حجت رستمی پور، ابوالفضل بلالی، محسن نیکزاد و محسن گرگین پور که به جای آنها امروز سجاد آذررنگ و موسی پورخدر را افزوده بود.

شرح بازی:

تیم کارگر بداقبال در انتخاب زمین هم شکست خورد و در نیمه اول در زمینی قرار داشت که باد شدیدی به سمت آن می وزید و به قول محلی زیر باد بود و این پوئنی مثبت برای آزادی بود.

بازی با سوت داور آغاز شد و تنها سه دقیقه از بازی گذشته بود که با اشتباه گلر کارگر منصور کرمی توپ زیر پای شماره 10 آزادی بشیر فردی افتاد و او با ضربه ای دقیق دروازه کارگر را باز کرد.

باز دواره از میانه میدان آغاز شد ولی باد کاملا جریان بازی را به سود آزادی پیش می برد و مانع از بازی تیم کارگر می شد تا جایی که اگر درخشش دروازبان کارگر نبود آزادی می توانست براحتی تعدادگل های خورده کارگر را دو رقمی کند.

اما هر بار مدافعان کارگر و دروازبانش اشتباه می کردند به بدترین شکل مجازات می شدند. کارگر تا دقیقه 39 خوب دوام آورد ولی در این دقیقه عباس ایمانی فرد شماره 11 تیم آزادی گل دوم را هم به ثمر رساند و آزادی 2 بر 0 پیش افتاد.

در زمان های تلف شده ی نیمه اول ابراهیم ایمانی فرد با فرار از تله آفساید علی فرهمندزاده توپ را از بین پاهای منصور کرمی نوجوان 14 ساله که امروز هم درون دروازه کارگر بود عبور داد و آزادی 3 بر 0 پیش افتاد. و یک دقیقه بعد محمدرضا خدادادی در سوت خود دمید و بازی را در نیمه اول پایان داد.

13.jpg

در نیمه دوم باد بر وفق مراد کارگران بود اما زدن 3 گل آن هم به آزادی حتی با کمک باد هم برای کارگر آسان نبود ولی باز هم کارگر بازی خود را به نمایش گذاشت ولی احسان نامدار تک و تنها جلوی دروازه آزادی کاری از پیش نمی برد در نیمه دوم با این که کارگر بازی بهتری انجام داد اما باز هم کمیل فردی روزی کم کار را پشت سر گذاشت البته در چند صحنه احسان نامدار خطرناک ظاهر شد اما هربار با ناکامی توپ را مدافعین آزادی دفع می کردند.

بازی کم افت و خیز دنبال میشد و البته در چند صحنه منصور کرمی چند واکنش عالی انجام داد. تا این که در دقیقه 84 شماره 4 آزادی اصغر کرمی با فراری بسیار خوب خود در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه اول را گلر گرفت اما در برگشت دروازه را گشود تا گل چهارم را زد.

بلافاصله و در دقیقه 86 این احسان نامدار بود که با حرکتی عالی و با ضربه ای دقیق دروازه کمیل فردی را باز کرد تا کمیل نتواند برای دومین بار در این جام کلین شیت کند. این گل برای کارگر ها بسیار شیرین بود و بسیار خوش حال شدند.

با پایان 90 دقیقه داور 2 دقیقه هم اضاف گرفت و بعد از آن در سوت خود دمید تا آزادی با 6 امتیاز بر صدر نشینی خود ادامه دهد و کارگر با یک پله سقوط به رده چهارم رفت.

بعد از بازی بازیکنان کارگر از بازیکنانی که در بازی های دوستانه برای کارگر بازی می کردند اما در این جام آن ها را تنها گزاشتند گله داشتند.