تیم فوتبال استقلال جوان روز جمعه 21 اسفند 94 به مصاف تیم خوشاب رفت و در برابر این تیم به پیروزی رسید.

زیارت اسپورت:::: روز گذشته تیم استقلال جوان میهمان تیم خوشاب بود و در زمین خاکی این روستا به مصاف این تیم رفت.

این دو تیم تا پیش از این بازی 4 بار به مصاف هم رفته بودند و حاصل این مصاف ها به صورت زیر بوده است.

خوشاب            1 - 3      استقلال جوان    گزارش بازی

استقلال جوان    3 - 1      خوشاب            گزارش بازی

خوشاب            3 - 0      استقلال جوان    گزارش بازی

خوشاب            3 - 6      استقلال جوان    گزارش بازی

و اما بازی پنجم این دو تیم:

استقلال جوانی ها با ترکیب: محمد فرهمند در درون دروازه- احمد خزاعی- اکبر ساربانی- فرزاد ایماندوست- رضا کرمی- محمدعلی ایمانی فرد- امید نادری- علیرضا شریفی- علی توکلی- بنیامین گل افشان و رضا خزاعی و با ترکیب 2-4-4 در نیمه اول وارد زمین شدند و محمدرضا ایماندوست - احسان شمسی- حسین پورحینی و مصطفی ضرغامیان از روی نیمکت بازی را دنبال کردند.

در نیمه اول بازی پایاپایی را از دو تیم شاهد بودم و کمتر موقعیتی روی دروازه ها بوجود آمد که در میانه نیمهاول بازی تیم خوشاب روی خروج محمد فرهمندزاده از دروازه استفاده کرد و توپ را از بالای سر او درون دروازه قرار داد.

نیمه دوم: در نیمه دوم و با تغییراتی در ترکیب تیم استقلال جوان و تغییر تاکتیک به سیستم 1-3-2-4 بازی با شکل بهتری انجام شد و تیم استقلال جوان عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت ولی باز هم این تیم خوشاب بود که به گل دوم خود دست یافت آن هم در موقعیتی کاملا آفساید که ناشی از ضعف اطلاعات داوری از سوی داوران خوشابی بود. 

بعد از گل دوم بازی استقلال جوانی ها با شکل منسجم تری دنبال شد و ارسال های امید نادری و محمدعلی ایمانی فرد به کناره ها و راه انداختن بال های تیم استقلال جوان منجر به زدن 3 گل تیم استقلال جوان شد گل هایی که احسان شمسی 2 بار و حسین پورحسینی 1 بار به ثمر رساندند.

 در پایان استقلال جوانی ها بازی 2 بر صفر باخته را با نتیجه 3 بر 2 بردند و به چهارمین برد خود برابر تیم خوشاب دست یافتند.