2.jpg

تیم فوتبال استقلال جوان زیارت در روز جمعه 94/11/9 بازی به مصاف تیم ایرانجوان آبپخش، که از چند بازیکن بنارسلیمانی و بازیکنانی از اطراف آبپخش تشکیل شده است، رفت.

زیارت اسپورت:::: تیم فوتبال استقلال جوان زیارت در ادامه بازی های هفتگی خود صبح روز جمعه به مصاف تیم ایرانجوان آبپخش رفت.

بازی در این روستا کاملا به زمین بد این روستا معطوف شده بود. و استقلال جوان با ترکیب : محمود رجبی درون دروازه- اکبر ساربانی - یحیی شریفی- فرزاد ایماندوست- رضا کرمی- وحیدرضا ایماندوست- بنیامین گل افشان- محمدرضا ایماندوست- علی توکلی نیا- مهدی پورحاجی و مصطفی ضرغامیان با سیستم 1-3-2-4 و با هدایت امید نادری وارد بازی شدند.

هنوز چند دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که مهدی پورحاجی روی ضربه ایستگاهی دروازه تیم رقیب را برای سفید پوشان استقلال جوان باز کرد.

نیمه اول با همین نتیجه روبه اتمام بود که روی یک کرنر ارسالی تیم میزبان با یک ضربه سر در آخرین نقطه تیر دوم و درون 6 قدم توپ را وارد دروازه استقلال جوان کرد تا نیمه با نتیجه 1-1 به پایان برسد.

در نیمه دوم علیرضا شریفی - حسین گرگویی و رضا خزاعی هم برای استقلال جوان وارد زمین شدند و در یک صحنه علی توکلی در موقعیت گل 100 در صد قرار گرفت که توسط دروازبان حریف سرنگون شد ولی داور اعلام پنالتی نکرد و در ادامه و روی یک کرنر دیگر دروازه زیارتی ها باز شد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

نکته جالب این بازی ناتوانی تیم استقلال جوان برای بازی در کناره ها بود جایی که بدلیل لیز بودن زمین عملا حرکت بال های این تیم را مختل کرده بود.

که تصاویر احسان بهزادی و یحیی شریفی نشان دهنده این مشکل هستند. 

1.jpg

3.jpg

4.jpg