1.jpg

گزارشی از دومین نشست وزشی دوستان و ورزشکاران روستای زیارت برای تشکیل شورای ورزشی روستای زیارت.

 زیارت اسپورت :::: پنجشنبه شب هفته گذشته، ورزشی های زیارتی مخصوصا فوتبالی ها در مکان پایگاه بسیج فتح الفتوح روستای زیارت نشستی برگزار کردند تا ضمن بیان وضعیت فعلی روستا به برنامه هایی برای آینده ورزش در روستا بپردازند که در صدر این برنامه ها تشکیل شورایی ورزشی در روستا به عنوان بازویی کارآمد و مفید برای دهیاری و شورای روستا باشد.

در ادامه به گزارشی مختصر درباره ی آنچه در این نشست گذشت خواهیم انداخت.

نشست ساعت 21 آغاز شد و در ابتدا با قرائت قرآن توسط حسین ملک حیدری محفل با صوت دلنشین قرآن مزین شد.

سپس آقای هادی صالحی ضمن خوش آمدگویی، هدف از برگزاری این نشست بیان نمود و سپس از همه خواست که اگر صحبتی در مورد ورزش روستا دارند بیان فرمایند. در این جا کلیدی ترین بیانات را با هم مرور می کنیم:

عبدالرحیم نجفی: حدود سال75 بود که به تنگ ارم و حوالی می رفتیم آنجا ما را بچه شهری می دانستند چون از نظر امکانات از دیگر روستا ها بالاتر بودیم ولی اخیرا وقتی به آنجا برویم می بینیم ما بچه روستایی هستیم و انگار آن ها بچه شهری هستند.

امید نادری: اکنون که دیگر بحث سالن قطعیست و ما باید فکر چمن شدن زمین بزرگ باشیم و این را پی گیری کنیم تا حداقل تا دو سال دیگر شاهد شروع به کار آن باشیم.

در ادامه و با حضور دهدار روستا سهراب ممنون، هادی صالحی نکاتی را درباره ی وضعیت حال سالن ورزشی و روند انجام کار آن بیان کردند سپس گزارشی از روند کار و زمان زیرسازی چمن مصنوعی مطرح کردند و به پیگیری همگانی و تاکید همه جانبه برای چمن شدن زمین بزرگ پشت سالن پرداختند.

ایشان همچنین به زنده شدن نام تیم های ورزشی زیارت توسط جوانان پرداختند و همچنین به بهبود وضعیت ورزش بانوان زیر نظر شورای ورزش روستا پرداختند.

در ادامه دهدار روستا آقای ممنون به نحوه ی مدیریت سالن پرداختند و همچنین نکاتی را در مورد پیگیری های چمن مصنوعی پرداختند و اشاره کردند که از شنبه احتمال شروع زیرسازی چمن مصنوعی وجود دارد.

سپس کارشناس زیارتی آقای کورش مددی که فوق لیسانس تربیت بدنی را داراست درباره ی ورزش روستایی مخصوصا روستای زیارت پرداختند.

1- ابتدا از دهیاری روستا درخواست اختصاص بودجه به ورزش روستا را نمودند. 

2- لزوم وجود وبسایت های مختلف یا کلی روستا و اقدام به وجود این وبسایت برای انعکاس اخبار روستا

3- تشکیل شورای ورزشی به عنوان یک NGO یا نهادهای مردمی و استفاده از خیرین

4- تشکیل شورا به صورت انجمن

5- لزوم استفاده از کفپوش های استاندارد

6- اولویت قراردادن زمین چمن بزرگ برای دهیاری برای پیگیری های آن ها برای قرار گرفتن در ردیف بودجه سال آینده

7- اعلام آمادگی برای رایزنی برای حل مشکلات زیرسازی چمن مصنوعی روستا

این نکاتی بود که آقای مددی مطرح کردند.

در پایان آقای صالحی ضمن تشکر از آقای جابر عیوضی فرمانده پایگاه بسیج روستا جهت میهمان نوازی، عنوان کردند که بزودی دوباره جلسه ای دیگر برگزار خواهد شد برای تعیین اعضای شورای ورزش و با ذکر صلوات جلسه را به پایان رساندند.

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg