آزادی زیارت این روزها دوباره وجود خارجی ندارد...

زیارت اسپورت :::: بعد از پایان کار آزادی در مسابقات لیگ برازجان و عدم صعود این تیم به مرحله زیرگروه لیگ یک استان بود که پیشنهادات متعددی از تیم های مختلف به این تیم سرازیر شد. پیشنهاداتی که از این تیم درخواست بازیکن قرضی را داشتند و 7 بازیکن این تیم به تیم های دیگر رفتند.

اما یک سوال :

چرا تیمی که ۷ بازیکن آن برای تیم های دیگر در بازی های زیرگروه بازی خواهند کرد، خود توانایی شرکت در این مسابقات را نداشت؟

همچنین این تیم بازیکنان دیگری نیز دارد که می توانستند در این مسابقات زیرگروه شرکت کنند. پس مشکل این تیم را قطعا نمی توان کمبود بازیکن خوب عنوان کرد، پس مشکل تیم چه چیزی بود؟

با نگاه کردن به اسامی این تیم متوجه می شویم که این تیم گلچینی از بازیکنان خوب و جوان روستا را در اختیار داشت ولی عدم استفاده صحیح از این بازیکنان در این تیم سبب شد تا تعدادی از آن ها دیگر رغبتی برای حضور در این تیم نداشته باشند، که اگر این وضعیت همچنان ادامه یابد، پیش بینی این سخت نیست که سال آینده خبری از آزادی نباشد.

حال از شما خوانندگان و فوتبال دوستان زیارتی درخواست داریم تا انتقادات و پیشنهادات خود را از تیم آزادی زیارت در این پست قرار داده تا این پیام ها به مسئولان آزادی تحویل داده شود.

نویسنده: محمدرضا ایماندوست