استقلال و کارگر برای بار دوم رودر روی هم قرار گرفتند.

 زیارت اسپورت :::: باید گفت در حال حاضر تنها جذابیتی که در روستای زیارت برای اهالی وجود دارد برگزاری فوتبال در روستاست و حتی با اوج گیری والیبال در روستا باز هم والیبال جای فوتبال را در بین اهالی نمی گیرد.

استقلال که به همت پیشکسوتانش دوباره تشکیل شده٬ بازی هایی را طی هفته های گذشته برای خود تدارک دیده و استقلالی ها در انتظار پنج شنبه ها و جمعه ها هستند تا در کنار هم به ورزش بپردازند.

کارگر هم که به نوعی نقطه عطف رونق بازی پیشکسوتان در روستاست.

شرح بازی:

بازی در نیمه اول با سوت قاسم عیوضی آغاز شد و تیم استقلال یک ضربه پنالتی بدست آورد که توسط مسعود صداقت زده شد ولی حرکت خوب فرهاد رضایی و دفع توپ مانع از گلزنی استقلال شد.

در ادامه حرکت سهراب رضایی از سمت چپ تیم کارگر و پاس عرضی برای اسد آذرنگ و ضربه نوک پای او که از بین پاهای کمیل فردی گذشت و به گل تبدیل شد.

بازی در این نیمه به پایان رسید و کارگر 1 بر 0 جلو بود.

سوت آغاز نیمه دوم را جابر نادری زد.

در نیمه دوم این بار فرار فرزاد رضایی باز هم از سمت چپ انجام شد و غلام کرمپور دستش را به هوای آفساید بلند کرد غافل از اینکه محمود انصاری در سمت چپ خط دفاعی استقلال آفساید را پر کرده٬ همین توپ را فرزاد رضایی به گل تبدیل کرد.

در ادامه غلام کرمپور برای کمک به خط حمله اضافه می شد و کمیل فردی نیز برای پوشش دادن به خط دفاعی دروازه اش را رها کرده بود که سبب شد حسین آذرنگ از وسط زمین بازی گل سوم را برای کارگر بزند تا نتیجه 3 بر 0 شود.

ضد حملات تیم کارگر ادامه داشت تا در صحنه ای تیم کارگر روی اشتباه کمک داور در گرفتن آفساید نزدیک بود به گل چهارمش دست یابد ولی به گل نرسید.

اما چیزی نگذشت و گل چهارم هم شبیه گل سوم و این بار توسط امید نادری زده شد بازیکنی که بارها از میانه میدان دروازه رقبا را باز کرده است.

در اواخر بازی هم شوت سهمگین مسعود صداقت اینبار با دفع ناقص فرهاد رضایی وارد دروازه شد و بازی 4 بر 1 شد.

از نکات جالب و مهم بازی :

تیم استقلال بدون یار ذخیره بازی کرد و دقایقی با مصدومیت مجید بهروزی حتی 10 نفره هم شد که مجید بهروزی سریعا به بازی برگشت.

زنگ خوردن گوشی محمود انصاری در جریان بازی و در جیب شلوار او باعث خنده بازیکنان و تماشاگران اطراف او شده بود و در حالی که با توپ کار می کرد تلفنش زنگ می خورد.

تو سر توپ زدن های محمود انصاری واقعا خیره کننده بود و چندین بازیکن کارگر را با آن ها محو می کرد.

پس از پایان بازی پرویز خزاعی بازیکن کارگر با خارک های موجود در وانت خود بازیکنان کارگر را مهمان کرد.

اسد آذرنگ از بازیکنان پیشکسوت تیم کارگر خواست تا با شرکت در بازی های این تیم جو دوستانه و صمیمانه تیمشان را حفظ کرده و به هدف اولیه تشکیل کارگر پایبند باشن و در حد تواناییشان به این تیم جهت رفع نیاز های تیم کمک مالی مایند.