9.JPGواقعا جای خوش حالیست که ورزش و ماه رمضان هیچ گاه در روستای زیارت ارتباط خود را از دست نمی دهند و هر ساله شاهد حداقل یک تورنومنت ورزشی در این ماه انجام می شود.

6.JPG

زیارت اسپورت:::: امسال داریوش رضایی زاده که سال ها در روستا نبود با بازگشت خود ابتدا در کنار مغازه اش زمین والیبال را ساخت تا بعد از ظهر ها به همراه جوانان والیبال دوست به انجام این ورزش بپردازد. ولی قضیه به همین جا ختم نشد و با نزدیک شدن به ماه رمضان ایده برگزاری جام رمضان را به اجرا درآورد.

حال با هم انگیزه و علت این ایده را با هم می خوانیم.

"اول علاقه خودم به این رشته باعث برگزاری این جام شد و دوم هم این بود که وقتی در روستا مشغول گشت زنی بودم جوانانی مومن و ورزش دوست همراه با دیگر افرادی از تمامی سنین را دیدم که با علاقه فراوان و امکانات بسیار کم در حال سرگرم کردن خود در گوشه و کنار روستا بودند. واقعا ناراحت شدم و حیفم آمد که چرا روستایی با این مردم بسیار خوب٬ مومن و شهیدپرور و جوانانی بسیار فعال و ورزش دوست از داشتن مکانی مناسب برای ورزش کردن بی بهره اند. به همین دلیل تصمیم گرفتم که با امکانات کمی که در اختیار دارم پیش قدم شوم البته با توکل بر خدا و حمایت جوانان روستا٬ که در همین جا دست پاک و ورزش دوستشان را می بوسم٬ با زمین خاکی که در اختیار داشتم زمینه را برای برگزاری جام رمضان آماده نموده و هم اکنون با همکاری جوانان روستا در حال برگزاری این مسابقات می باشیم٬ تا کنون 6 بازی انجام گرفته و در حال برگزاری دیگر مسابقات هستیم تا بالاخره تیم قهرمان این مسابقات مشخص شود.

اینجانب تقاضایی عاجزانه از مسئولین مربوطه این سالن ورزشی دارم تا هرچه سریع تر با اختصاص بودجه لازم این سالن را به اتمام برسانند."

با سپاس فراوان  

داریوش رضایی زاده