rjil_img-20150531-wa0001.jpg

عصر جمعه بازی خاطره انگیز و زیبایی را بین پیشکسوتان پرسپولیس و کارگر زیارت شاهد بودیم.

زیارت اسپورت :::: دو تیم بعد از گذشت دو هفته از بازی قبل خود که با برتری 2 بر 1 کارگران همراه بود باز هم به مصاف هم رفتند٬ اینبار هم تیم موفق تیم کارگر بود البته این تیم دوبار از فروپاشی دروازه اش جان سالم به در برد.

کارگر که این روزها بازی های متوالی را انجام می دهد با آمادگی بهتری گام به این بازی گذاشته بود.

بازی برگشت با سوت اصغر کرمی در ساعت 6:20 آغاز شد.

کمک های او در امر داوری اسدالله پورخدر و سجاد آذررنگ بودند که در نیمه دوم مختار آذررنگ به جای سجاد آذررنگ به کمک داور وسط آمد.

شرح بازی:

بازی تا حدود دقایق 25 تا 30 روند آرامی داشت و دو تیم در حال گرم کردن بدن خود بودند تا این که در این دقایق تیم کارگر توسط امید بهزادی با ضربه ای زمینی دروازه پرسپولیس را باز کرد تا قفل دروازه ها شکسته شود.

در ادامه فشار پرسپولیسی ها افزایش یافت تا اینکه حول دقیقه 35 سانتر شهرام مددی را امرالله کرمی گلر کارگر دفع کرد اما توپ با برخورد به تیر به جواد حیدری مهاجم پرسپولیس رسید و او دروازه کارگر را باز کرد تا بازی به تساوی یک بر یک برسد.

نیمه اول اوج کار دو تیم بود و در ادامه شهرام مددی شوت زن٬ با شوتی دیدنی توپ را به تیر دروازه کارگر کوباند.

حدود 5 دقیقه بعد از گل پرسپولیس این بار موقعیت به کارگر رسید تا توسط نجف بهروزی و از پشت محوطه جریمه با ضربه ای دقیق دروازه پرسپولیس را گشوده و نتیجه را 2 بر 1 کند.

در نیمه دوم که بیشتر شاهد حواشی بودیم نیز تیم پرسپولیس که برای دومین بار داشت برابر کارگر مغلوب می شد با فشار های فراوان به دنبال گل تساوی بود اما عکس العمل های امرالله کرمی مانع از فروپاشی دروازه کارگر شد.

در این نیمه حتی ضربه کاشته محسن نیکزاد نیز به تیر کارگر اصابت کرد.

کارگر در این بازی مهمان ویژه ای نیز داشت٬ رسول رضایی٬ که در این بازی 55 دقیقه نیز برای کارگر بازی کرد.

در پایان این گزارش اسدالله آذرنگ به نمایندگی از باشگاه کارگر٬ از زیارت اسپورت درخواست کرد که از طرف باشگاه کارگر از تک تک بازیکنان پیشکسوت پرسپولیس به ویژه بهزاد بهزادی و سید اسد موسوی که کار گرد هم آوری این بازیکنان را برعهده داشتند قدر دانی کنیم.

تصاویر::: محمد آذررنگ

b1mv_img-20150531-wa0002.jpg

ffa_img-20150531-wa0006.jpg