5.JPG

عصر روز سه شنبه و در ساعت 16:45 در زمین شماره 2 ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر دو تیم دریانوردان بوشهر و آزادی زیارت در قالب مسابقات دسته یک استان به مصاف هم رفتند.

زیارت اس‍پورت :::: در این بازی که بازی نهم آزادی در این مسابقات بود و آزادی با یک تساوی و 8 شکست سقوطش مشخص بود و در بازی های آخر فقط برای اعاده حیثیت و برای کسب یک برد می جنگید.

بازی چندان جالبی را در نیمه اول مشاهده نکردیم و فقط در یک صحنه تیم دریانوردان خطری نصفه و نیمه روی دروازه آزادی ایجاد کرد که دروازبان آزادی تو‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پ را گرفت اما در ادامه دروازبان دریانوردان مصدوم شد و تعویض شد.

اما نیمه دوم داور٬ روی صحنه ای بحث برانگیز تصمیم به پنالتی گرفت که با اعتراض بازیکنان آزادی همراه و عباس و ابراهیم ایمانی فرد کارت زرد گرفتند. و این ضربه پنالتی را گلر دفع کرد ولی در برگشت همان زننده پنالتی به گل تبدیل کرد.

ورود بازیکنان دریانوردان قبل از زدن ضربه پنالتی مورد اعتراض دوباره بازیکنان آزادی قرار گرفت اما خبری از تکرار آن نشد.

دقایقی بعد بازیکن شماره 26 آزادی ابوذر سمیری که ابتدای نیمه یک فرصت تک به تک ناب را بیرون زده بود با کارت زرد دوم خود مواجه شد و زمین بازی را ترک کرد تا آزادی 10 نفره شود.

در بازی ای که آزادی اصلا شایسته برد در آن نبود و حتی شایسته باخت در آن هم نبود ٬ دو گل دیگر دریانوردان را به همراه داشت.

یکی 10 دقیقه بعد از گل اول و در شرایطی که بازیکن دریانوردان توپ را با دست برده بود و روی اشتباه و دفع تو‍ ضعیف رضا فرهمند زاده با سر و افتادن توپ جلوی پای بازیکن حریف و گشودن دروازه توسط حریف و دیگری 5 دقیقه بعد از این گل که این بار روی غفلت مدافعین و گلزنی شماره 7 تیم دریانوردان حمید فرد بود.

به نوعی داور در این بازی به سوی میزبان غش کرد و آزادی بی روحیه را ناک اوت کرد.

حال فقط یک بازی دیگر برای آزادی باقی مانده ٬ به عنوان یک فوتبال دوست زیارتی فقط یک خواهش از بازیکنان و مربیان و مسئولین آزادی داریم : تمام اتفاقات این مسابقات را فراموش کرده و در بازی آخر با تمام قدرت و بدون از دست دادن روحیه بعد از خوردن گل اول ٬ نیمی از بازی های خوبشان را در رده های ‍ایین تر نشان داده تا تیم نچندان قدرتمند بندر ریگ را با یک پیروزی خوب شکست دهند تا این جام را با خاطره ای خوب ٬ مثل دیگر تیم روستا (پرسپولیس) ُ ترک کنند.

4.JPG

3.JPG

2.JPG

1.JPG