Ball-in-Net.jpg

 

 زیارت اسورت ::::

آزادی نابود شد.

آزادی زنگ تفریح حریفان

آزادی تا کی با آذرنگ ادامه می دهد؟

و خیلی از موضوعاتی که هم اکنون در محافل و مجالس مختلف بر سر زبان ها افتاده. چرا؟ چه شد؟ روز های خوب آزادی کجاست؟

ادامه ناکامی

بله آزادی در این هفته هم برابر استقلال بنه گز با 4 گل مغلوب شد و هم دیروز با نتیجه 3 بر یک در دیلم به پرسپولیس این شهر باخت.

بازیکنان

در آزادی دیگر برخی بازیکنان را نمی بینیم بازیکنانی که با بی مهری کادر فنی از تیم کنار گذاشته شدند و بازیکنانی که تا دیروز فیکس تیم بودند و امروز که آزادی چند بازیکن گرفته برای آزادی ناز می کنند.

البته بازیکنان محبوب کادر فنی که به قولی در فوتبال امروز به آن ها عزیز دردانه ی مربی می گویند در تیم حضور دارند.

شروع بحران

همه چیز به یک تعویض برمی گردد ، برگردیم به بازی اول آزادی برابر تیم چاه مبارک در ورزشگاه تختی برازجان، در رختکن و بعد از قهر موقت علی عوضی که در ادامه احمد عوضی برادرش هم به آن اضافه شد ، روی تابلو اسامی و پست بازیکنان ‍‍‍‍، حسین آذرنگ به یک ابهام در نفرات اصلی دامن زد ، حضور علی عوضی به جای ابراهیم ایمانی فرد کاپیتان آزادی در سمت راست هافبک ها و آذرنگ چنین گفت:" امروز در پست هافبک راست یا از علی عوضی استفاده می کنیم یا از ابراهیم ایمانی فرد که البته با مشورت با حسین علیپور یکی را انتخاب خواهیم کرد." البته ما به سطح فنی دو بازیکن کاری نداریم به این می پردازیم که آیا بازیکنی که قهر کرده بر بازیکن محوری تیم ارجعیت دارد؟ آیا برای فیکس شدن باید قهر کرد؟ اگر اینگونه است پس باید به بازیکنانی که امروز برای آزادی طاقچه بالا می گذارند حق داد چون از این روش برای بازگشت به ترکیب استفاده می کنند. در پایان همین بازی بود که آزادی با تعویض ابراهیم ایمانی فرد و حضور علی عوضی در میدان در دقیقه 80 در عرض 10 دقیقه بازی 2 بر 0 برده را با تساوی عوض کرد ، دو گلی که هردو از سمت علی عوضی بود. حتی علی عوضی بعد بازی گفته بود من انتظار بازی کردن در این بازی را نداشتم .

بازی با سیستم 3-6-1

شاید دیگر استفاده از این سیستم ها ثمر بخش نباشد سیستمی که امروزه در فوتبال ایتالیا فقط شاهد آن هستیم و هیچ کارایی برای مقابله با سیستم های مدرن امروزه نداشته باشد.

چینش اشتباه بازیکنان

در برخی بازی ها شاهد تغییراتی غیر قابل درک در ترکیب آزادی بودیم از به کارگیری احمد عوضی دریبلر در پست دفاع آخر تا جابه جایی هایی دیگر که نشان از عدم شناخت صحیح از بازیکنان توسط مربی دارد.

نداشتن بازیکن جایگزین

در برخی پست ها آزادی بازیکن جایگزین ندارد و یا اگر دارد تا کنون از آن ها استفاده نکرده است می توان به هافبک چپ اشاره کرد که فقط مهدی پورحاجی جوان آن را پر کرده که در ایجاد ارتباط با مدافعین بسیار ضعیف است.

بی احترامی ها و توهین ها

شاید برخی بی احترامی ها و توهین ها باعث لجبازی و بی محلی در این تیم باشد از توهین مربی این تیم گرفته تا اوج بی احترامی هافبک جوان این تیم به احمد عوضی که شاید بها دادن و ناز کشیدن ها باعث این چنین رفتارها می شوند.

از دست دادن بازیکنان جوان

از شرایط آزادی چنین برداشت می شود که شاید سال آینده با بحران بازیکن مواجه شود به دلیل راندن جوانان آزادی از این تیم . همانطور که اوایل با هدف جذب آن ها آزادی شکل گرفت ولی بازیکنانی که فوتبال آن ها به پایان رسیده عرصه را خالی نکردند و یاد جوانی ها کردند و حالا کنار گذاشتن آن ها بس دشوار شده.

راه حل رهایی از بحران

شاید خیلی ها بگویند مربی تیم باید اخراج شود و یا زیارت بازیکن ندارد و یا این که مربی خوبی برای آزادی پیدا نمی شود. و در این مورد حتی ما هم نمی دانیم چه باید کرد.

درصوری که هم زیارت پتانسیل تیم های خوب را دارد و هم با وجود مربیانی کاربلد نظیر موسی پورخدر می شود کار را به کاردان سپرد.

و اما یک تقاضا شما فوتبال دوست عزیز با ارائه راه حل خود ، برای رهایی آزادی از این بحران گامی بردارید...

نظرات شما قطعا به دست مسئولان آزادی و مدیرعامل این باشگاه خواهد رسید.

گزارش: محمدرضا ایماندوست