مصاحبه فوتبال بوشهر با محمد فرهمند زاده

احسان دریانورد - شاهین این روزهای فوتبال بوشهر کلی بازیکن بی ادعا و گمنام دارد که مجانی برای این تیم بازی می کنند. حکایت شاهین و غریبه پسندی ما بوشهری ها اصلاً قصه تازه ای نیست! تیمی که در لیگ برتر فوتبال ایران آنقدر ریخت و پاش کرد که شد تیتر یک همه رسانه ها. قصد نبش قبر نداریم حالا شاهین در لیگ سه بازی می کند آن هم به لطف جمعی بازیکن باغیرت بومی که می خواهند دل هواداران خود را شاد کنند.

 

یکی از آن ها محمد فرهمند بازیکن شماره هفت شاهین است که در 10 بازی گذشته یکی از ستاره های شاهین لقب گرفته، خوش تکنیک و کاملاً در خدمت تیم بازی می کند. او که اهل روستای زیارت می باشد در گفتگو با فوتبال بوشهر می گوید: متولد 69/11/5 هستم که در تیم های اتحاد برازجان، توحید بوشهر،‌ سرخپوشان برازجان و شاهین آبپخش بازی کرده ام.

 

محمد فرهمند+ بازیکن شاهین+شاهین+بوشهر

 

وی از حضورش در شاهین اینگونه توضیح می دهد: تمرینات شاهین که شروع شد مصادف گردید با اتمام بازی های تیم ما در لیگ استان، آقای بازیاری تماس گرفتند و من در تست شاهین حضور پیدا کردم، که شکر خدا مورد پسند کادر فنی واقع شد. 

فرهمند که در آخرین بازی شاهین موفق به گلزنی شده گفت: شکر خدا اولین گلم را به ثمر رساندم. آمده ام شاهین که دیده شوم و به جاهای بالاتر فوتبال برسم. همه ما بازیکنان سفید امضا کردیم. من هر روز به بوشهر می آیم تا در تمرینات شرکت کنم. تاکنون یک پاداش 100 هزار تومانی را از شهردار بوشهر گرفته ایم. بازی کردن با لباس شاهین یک افتخار است، جو تیم، کادر فنی و تماشاگران به یک نکته ایمان داریم و آن هم پرواز دوباره شاهین است. نیم فصل دوم با اضافه شدن چند بازیکن تیم بهتر خواهد شد و مطمئن باشید برای صعود به لیگ دو می جنگیم.

 

شماره هفت خوش تکنیک شاهین در مورد ناکامی هم تیمی هایش در زدن ضربه پنالتی گفت: داستان عجیبی شده که امیدوارم به خوشی خاتمه یابد. نوبت من هم می رسد پنالتی خراب کنم (باخنده) اما تیم ما جوان است و می بایست تلاش دوچندانی کنیم.

 

محمد فرهمند 24 ساله که در یک خانواده 9 نفره بزرگ شده، نمونه بارز استعدادهای گمنام این استان محسوب می شود که با زبان بی زبانی می گوید وقتی ما هستیم دست به دامن بازیکن درجه چندم غیربومی نشوید (حساب اندک غیربومی های خوب جداست). جوان پاک و بی ریای اهل روستای زیارت برای درخشیدن و بزرگ شدن در این فوتبال، نیاز به حمایت سالم دارد تا او هم مانند طارمی ها فوتبال ایران را از نجیب راده های بوشهری سیراب کند. دلال جماعت را باید از بوشهر دور کرد تا جوانانی مانند فرهمند پا بگیرند.  

 

منبع: فوتبال بوشهر