DSC 0010

 فینال مسابقات لیگ حذفی شهرستان دشتستان با قهرمانی تیم پرسپولیس زیارت

همراه شد.

به گزارش دشتستان اسپورت: در فینال لیگ حذفی شهرستان دشتستان دو تیم پارس کلمه و پرسپولیس زیارت به مصاف هم رفتند .قضاوت این دیدار را آقای باقری با کمک های آقایان منصوری و شریفی و داور چهارم آقای فکوری بر عهده داشتند.این بازی طی ۹۰ دقیقه تلاش دوتیم با تساوی ۱ بر۱  همراه شد. برای مشخص شدن قهرمان این دوره از مسابقات کار به ضربات پنالتی کشید و پرسپولیس موفق شد با نتیجه مجموع ۵بر ۴ عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

نیمه اول این دیدار حساس در حالی شروع شد که همان ابتذای بازی تیم پرسپولیس سوار بر بازی شد و روی اشتباهات پی در پی مدافعان تیم پارس صاحب چندین موقعیت خوب گلزنی شد که تک تک این موقعیت ها با بی دقتی محض مهاجمان پرسپولیس به هدر رفت.ولی برخلاف جریان بازی این تیم پارس بود که در دقیقه ۲۷ روی یک ضد حمله توانست یک پنالتی از حریف بگیرد .ناصر جمالی کاپیتان تیم پارس پشت ضربه پنالتی ایستاد تا تیمش را به جام نزدیکتر کند. ناصر جمالی با بی دقتی توب را بی بیرون از چارچوب دروازه زد تا همه چیز برابر پیش رود.

تیم پارس با گرفتن پنالتی از حریف به خود امد و چندین حمله خطرناک را انجام داد که سرانجام در دقیقه پایانی نیمه اول باز هم درون محوطه جریمه حریف را مجبور به خطای پنالتی کرد ولی اینبار محمد علی رضایی پشت  ضربه پنالتی ایستاد رضایی توپش را دور از دستان دروازبان پرسپولیس به سقف دروازه نشاند تا پاس نیمه اول را با برد به رختکن رود.

در نیمه دوم معروف به نیمه مربیان با تعویض هایی که صورت گرفت و پوشش نقاط ضعف دو تیم بازی مثل نیمه اول موقعیت نداشت و دو تیم نتوانستند موقعیت های زیادی را بدست آورند.در دقایق پایانی تیم پرسپولیس که نمی خواست بازنده این فینال باشد خود را به آب و آتش میزد تا بتواند به گل تساوی دست یابد.سرانجام در دقیقه ۹۰ روی یک ارسال تیم پرسپولیس به گل رسید تا امید های قهرمانی را از تیم پارس گرفته باشد.

مربی تیم پارس و پرسپولیس که فهمیدند کار به ضربات پنالتی می کشد دروازه بان های خود را تعویض کردند و دروازبان های ذخیره خود را به میدان فرستادند.

در ضربات پنالتی همه چیز برابر پیش می رفت تا این که علی جمالی از تیم پارس نتوانست توپش را به گل تبدیل کند و تیم پرسپولیس یک گل پیش بیفتند.در ادامه بازیکن پرسپولیس هم توپش را به بیرون زد تا باز هم همه چیز برابر ادامه یابد.حمید صالحی هم نتوانست برای تیم پاس گلزنی کند و پنالتی حساسی را به دستان دروازه بان کوبید تا پرسپولیس با اختلاف یک گل به قهرمانی برسد.

 

منبع : دشتستان اسپرت

DSC 0135

DSC 0002DSC 0010DSC 0012DSC 0019DSC 0041DSC 0049DSC 0050DSC 0098DSC 0100DSC 0107DSC 0114DSC 0126DSC 0129